Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie clorura ferica


Detaliu pentru invitatia numarul 357418
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: APAVIL SA VALCEA
Numar invitatie: 357418/11.02.2014
Denumire contract: Achizitie clorura ferica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPAVIL SA VALCEACod fiscal: RO 16468149, Adresa: Str. Carol I , nr. 3-5, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250739580, Fax: +40 250738903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie clorura ferica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Cantitatea maxima a acordului cadru - 552 tone clorura ferica;Cantitatea minima a acordului cadru - 276 tone clorura ferica;Cantitatea maxima a unui contract subsecvent - 276 tone clorura ferica;Cantitatea minima a unui contract subsecvent - 50 tone clorura ferica.Valoarea estimata fara TVA: 330, 000.00 RON
II.1.6) CPV: 24312122-5 - Clorura ferica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 6600, 00 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cuprevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si acontractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - Instrumentul de garantare emis de o societate bancara/asigurari (completat conform Formularului nr.2)- Virament bancar in contul RO07RNCB0263028903410057 deschis la BCR Ramnicu Valcea Ofertantul va prezenta dovada viramentului bancar sau a instrumentului de garantare se va prezenta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Garantia de participare se depune in original cu scrisoare de inaintare, Formular nr. 1: - la sediul SC APAVIL SA Loc. Rm. Valcea, Str. CarolI, Nr 3-5, Jud. Valcea - intre orele :8.00-15.00 de luni pana joi, 8.00-12.00 vineri - pana la data limita de depunere a ofertelor conforminvitatie de participare si o copie scanata a garantiei se va incarca in SEAPIn cazul prezentarii garantiei in alta moneda, cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi curs BNR valabil cu 5 zileinainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Formular nr. 7.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 Conditie de calificare: Ofertantul (operator economic, lider, asociat, tert sustinator) nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-ohotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3) insotita de Cazier judiciar al operatorului economic.Cerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local(indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducerea autorizata.Modalitatea de indeplinire : Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa depuna: 1.Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4), 2. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; 3. Certificat pentru plata CAS(pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), din care sa reiasa ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere aofertelor; 4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetul local), din care sa reiasa ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
- formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine .Cerinta nr.4 Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Ofertantul (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa depuna Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6).Cerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratia operatorului economic( participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) : se prezinta Formular nr.5Subcontractantii (daca este cazul) trebuie sa completeze Formularul nr. 4 ? declaratia privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34/2006Tertul sustinator (daca este cazul) trebuie sa completeze Formularul nr. 4 ? declaratia privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34/2006Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Jianu Cristian, Iovan Rocxana, Tonceanu Daniela, Jidoveanu Anca, Popescu Constantin Cristian, Croitoru Bogdan, Gurbet Dana Alexandra, Ionescu Nicolae, Botez Daniela Gabriela, Floricel Cristian Stefan, Tanasescu Lucian, Predescu Constantin Mircea, Samson Ovidiu, Subasu Teodora, Ciudin Emil, Tiris Ionut.Totodata precizam ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabileprevederile art.9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 Persoane juridice/fizice romaneSe vor prezenta certificate /documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial - original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul (codurile) CAEN din certificatul constataor emis de ONRC.Cerinta nr.2Persoane juridice/fizice straineSe vor prezenta certificate /documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic-Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani (2011, 2012, 2013) sa fiecel putin egala sau mai mare de 330000lei. Documente relevante: bilantulcontabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupacaz, sau orice alte documente echivalente. Pentru conversia in lei/euro saueuro/alta moneda, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare ce fac obiectul prezentei proceduri pe 1 sau cel mult 2 livrari, a caror valoare cumulata sa fie de minim 165.000 lei fara TVA.Se va completa Formularul 9 pentru livrarile efectuate in ultimii 3 ani.Se va completa Formularul 10 pentru fiecare livrare confirmata cu document / contract / proces verbal de receptie care dovedeste indeplinirea cerintelor minime privind experienta similara.Livrarile se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise saucontrasemnate de catre o autoritate sau de clientul beneficiar. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea custandardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2014 07:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer