Achizitie publica - ACHIZITIE COMBINA AGRICOLA
Detaliu pentru invitatia numarul 349452
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349452/01.07.2013
Denumire contract: ACHIZITIE COMBINA AGRICOLA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSTATIUNEA DE CERCETARE-DEZVOLTARE AGRICOLA TULCEACod fiscal: RO 2375759, Adresa: soseaua Agighiol, km 8, Tulcea, Telefon: 0240/549510, Fax: 0240/549510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: soseaua Agighiol, km 8, Tulcea, Romania, cod postal: 827236, telefon: +40 0788744103, persoana de contact: VALENTINA PROCOP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Statiunea de Cercetare-Dezvoltare Agricola Tulcea , soseaua Agighiol, km 8, Tulcea, Romania, cod postal: 827236, telefon: +40 0788744103, persoana de contact: VALENTINA PROCOP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE COMBINA AGRICOLA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: combina agricola dotata cu heder pentru paioase
II.1.6) CPV: 16340000-0 - Combine agricole (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 474, 303 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei este de 9486 lei. Garantia de participare a fost calculata in functie de valoarea estiamata , respective 2% din valoarea estimata.Valabilitatea garantiei :90 de zile de le term. limita de depunere a ofertelor, care va acoperi si perioada de valab. a ofertei . In cazul extinderii per. de valab. a ofertei , perioada de valab.a garantiei se va prelungi in mod corespunzator , in caz contrar se cons. ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de const. ( conform art. 86 alin. 1) din H.G. 925/2006 )prin virament in contul RO32TREZ6415003XXX003637 deschis la Trezoreria Tulcea , Beneficiar: STATIUNEA DE CERCETARE-DEZVOLTARE AGRICOLA TULCEA, cod fiscal RO24771312;
- Data la care se va face echivalenta in euro - 5 zile inainte de data deschiderii ofertelor, curs BNR.Formatul garantiei de participare : - Ordin de plata in favoarea Autoritatii Contractante , confirmat de catre trezorerie pana la data deschiderii ofertelor ;
-Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original ;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea Formularul 12A de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completarea Formularului 12B de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.In cazul sustinerii de catre un tert, acesta va completa Formularul 12B punctele a), c) si d). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006-Completarea Formularul 12C de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante precum si cele responsabile de derularea si atribuirea contractului sunt: Ioan Valeriu- director, Procop Valentina-consilier juridic, Cirjan Tudora- contabil, Chirilov Constantin -sef ferma.4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) prezentat de catre ofertant/ofertant asociat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice/fizice straine se prezinta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)prezentat de catre ofertant/ofertant asociat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice/fizice straine se prezinta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.6.Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea Formularului 12M7.Angajament ferm de sustinere incheiat in forma autentica in cazul sustinerii capacitatii financiare sau tehnice de catre un tert. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.- prezentarea certificatului constatator emis de O.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor .Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi prezentata in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul / tertiisustinatori .- Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca , in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident (traducere autorizata)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani(2010 , 2011 si 2012 ). Se va completaformular 6. Nivelulu minim solicitat : a) cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani (2010 , 2011 si 2012 ). sa fie de minim 150.000 euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.b)Cifra de afaceri pentru IMM-uri va fi admisa in cuantum de 50 % din valoarea inpusa . Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi ani din 2012, 2011, 2010 , cifra de afaceri se va calcula ca medie doar a anilor in care a fost inregistrat activitate .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (2010 , 2011 si 2012 ), continand valori , perioade de furnizare , beneficiari ? indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ? conform formularuli 12 I .Cel putin un contract de furnizare de produse similare in ultimii 3 ani de la data termenului limita de depunere a ofertelor. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate /document emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar . In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia , demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Se solicita prezentarea documentelor care dovedesc standardele de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2013 09:42