Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie combustibil auto (motorina si benzina fara plumb)


Detaliu pentru invitatia numarul 326896
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC DE INTERES LOCAL ADMINISTRATIA PATRIMONIULUI LOCAL AIUD
Numar invitatie: 326896/16.05.2012
Denumire contract: Achizitie combustibil auto (motorina si benzina fara plumb)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE INTERES LOCAL ADMINISTRATIA PATRIMONIULUI LOCAL AIUDCod fiscal: RO 14401495, Adresa: str. Tribun Tudoran, nr. 9, Aiud, Telefon: 0258 861593, Fax: 0258 861593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Tribun Tudoran, nr. 9, Aiud, Romania, cod postal: 515200, telefon: +40 258861593, fax: +40 258861593, persoana de contact: MARIN STEFAN RODEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Tribun Tudoran, nr. 9, Aiud, Romania, cod postal: 515200, telefon: +40 258861593, fax: +40 258861593
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare domeniu public si privat)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie combustibil auto (motorina si benzina fara plumb)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie combustibil auto: motorina EN 590, benzina fara plumb
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 203, 154 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 4063.08 lei.Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art.86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006;In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO59TREZ0045006XXX000688 - Trezoreria Aiud beneficiar Serviciul Public de Interes Local Administratia Patrimniului Local-Aiud, CUI ro 14401495.-Garantia se poate consituii si sub forma de lichiditati depuse la caseria autoritatii contractante-Garantia de participare se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de particpare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu pana la data si ora stabilite pentru deschidereaofertelor - model FORMULAR 19;Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, in situatiile prevazute la art.87 din H.G. 925/2006 iar in masura in care C.N.S.C respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 2031.54 lei, confom preved.art.278/1, alin.(1), lit.b)din OUG 34/2006.Restituirea garantiei de participare se face in conformitate cu preved.art.88 din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Se va completa Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Se va completa Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181.Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?precum si in traducere in limba romana de traducator autorizat.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Se va completa Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Se va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4A - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Observatie - persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: Rodean Stefan?Director Serviciul Public Administratia Patrimoniului LocalAiloaie Cornel-Sef Serviciu Tehnic, InvestitiiDan Gratiela-ConsilierIspas Denisa-ConsilierIancu Livia-ReferentObservatie: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantulare dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere - Formular 18 insotit de Anexa, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Persoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, valabil la data depunerii ofertei (emis cu cel mult 30 de zileinainte de depunerii ofertelor).Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara aactivitatii).Observatie: Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Se va prezenta Fisa de informatii generale;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Se solicita lista cu punctele de lucru din care sa rezulte ca ofertantul are cel putin un punct de lucru (distributie) pe raza localitatii autoritatii contractante sau posibilitatea de a asigura furnizarea combustibilului pe raza acesteia., Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificareasistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor, indomeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP ca naexa la invitatia de participare sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer