Achizitie publica - Achizitie combustibil auto pe baza de bonuri valorice
Detaliu pentru invitatia numarul 329688
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329688/18.06.2012
Denumire contract: Achizitie combustibil auto pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul LipovaCod fiscal: 3519224, Adresa: str.N BALCESCU, nr.26, Lipova, Telefon: 0257561133, Fax: 0257561133
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.N BALCESCU, nr.26, Lipova, Romania, cod postal: 315400, telefon: +40 257561133, fax: +40 257561133, persoana de contact: Adoriana Jidoi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.N BALCESCU, nr.26, Lipova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie combustibil auto pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de furnizare ce se doreste a fi atribuit se va asigura achizitionarea carburantului auto (benzina si motorina) pe baza de bonuri valorice emise de catre operatorul declarat castigator al procedurii, in vederea alimentarii autovehicolelor detinute de AC.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant. de particip. este 2.419, 35 lei si se poate const. prin virament bancar, instr. de garantare sau ordin de plata/fila CEC. Garantia de particip. se va const. numai in lei. Perioada de valab. a garantiei de particip.: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune garantia de particip. este RO82TREZ0255006XXX000039 deschis la Trezoreria Lipova. In temeiul prev. art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. 925/2006, in cazul in care garantia de particip. se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contestatiei formulate, AC va retine din cuantumul garantiei de particip. conform art. 2781, alin. 1, lit.c din O.U.G. 34/2006, actualizata suma de 1.209, 67 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA, integral, in maxim 3 zile de la semnarea contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se va restitui in 14 zile de la receptia finala a produselor/sau de la plata facturii finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Cerinta obligatorie: Participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Lupu Lucian ? Presedintele Comisiei de evaluare2. Suba Cristina ? Membru al Comisiei de evaluare3. Pacurar Elena ? Membru al Comisiei de evaluare4. Jidoi Adoriana ? Membru al Comisiei de evaluare5. Torsin Dorel ? Membru al Comisiei de evaluare6. Blidar Camelia ? Membru supleant in Comisia de evaluare7. Tusa Petrica ? Membru supleant in Comisia de evaluare8. Jurca Marius Florin ? PrimarConsilierii locali: Rosca Ovidiu, Milos Constantin, Nicolae Daniela, Suciu Viorel, Dorubet Dumitru, Mihaescu Evald, Lepadat Ion, Suciu Lucian, Micle Ioan, Popina Viorel, Petcu Dorel, Paduraru Lacrimioara, Popa Mirela, Toma Petre, Bulzan Ioan, Brut Ioan, Zepa Costin.Mod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa Formularele nr. 1, 2 si 3 (Declaratiile privind neincadrarea in art. 691, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006) ? in originalIn cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificate de cazier fiscal al persoanei juridice? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originaluldocumentele eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere autorizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2). Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta -Formular nr. 16 (cf. Ordin nr. 314/2010) ? in original.3). Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 modificata.De asemenea tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prev. la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.Mod de dovedire: Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularele nr. 1, 2 si 3 in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4). Cerinta obligatorie: Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf. art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 1, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP. 1). Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata relevanta in raport cu obiectul procedurii.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care va cuprinde activitatea relevanta in raport cu obiectul procedurii si in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faptul ca societatea se afla in procedura de faliment ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.2). Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata relevanta in raport cu obiectul procedurii raportat la tara in care isi desfasoara activitateaMod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 240.000 lei (pentru persoanele juridice romane). Pentru persoanele juridice straine atunci cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivaleta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au furnizat in ultimii 3 ani carburant auto sub forma de bonuri valorice (BVCA) de calitate similara celei ce va face obiectul prezentei proceduri conform specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini in valoare cel putin egala cu 120.967, 74 lei, fara TVA, prezentand in acest sens cel mult 2 contracte avand ca obiect furnizarea de produse calitate similara celei ce va face obiectul prezentei proceduri., In cazul in care ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prevederile art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din H.G. nr. 925/2006, actualizata potrivit caruia: ?autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?., In cazul in care oferta este depusa de o asociere (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 11:04