Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie combustibil de incalzire tip M (calor)


Detaliu pentru invitatia numarul 354007
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul pt. Situatii de Urgenta Crisana
Numar invitatie: 354007/24.09.2013
Denumire contract: Achizitie combustibil de incalzire tip M (calor)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pt. Situatii de Urgenta CrisanaCod fiscal: 4208447, Adresa: Oradea, str. Avram Iancu, nr. 9, jud. Bihor, Oradea, Telefon: +40 259411212/ +40 77051497, Fax: +40 259414358/ +40 259430693
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oradea, str. Avram Iancu, nr. 9, jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410094, telefon: +40 259411212, fax: +40 259430693, persoana de contact: Florin Bochis
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, strada Avram Iancu nr.9, judetul Bihor.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Serviciul public deconcentrat al M.A.I.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie combustibil de incalzire tip M (calor)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie furnizarea de combustibil de incalzire tip M (calor)Optiuni: Int.val.intre 225400(min) si 281750(max).Posib.prelungirii contr.cf art.6 din HGR 925/2006.
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 400 - 281, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 4300 lei, reprezentand 1, 9% din valoarea fara TVA. 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei(cel putin 45 zile). 3. Forma de constituire a garantiei de participare: se poate constitui in oricare din formele prevazute la art.86 alin.1 din HGR 925/2006 (viramnet bancar sau instrument de garantare emis de in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari). In cazul constituirii prin virament bancar plata se poate efectua in contul: RO39TREZ0765005XXX000126 deschis la Trezoreria Oradea. In cazul constituirii printr-un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, aceasta se prezinta in original, conform formularului nr.7 de la sectiunea FORMULARE. La conversia valorii aferente garantiei de participare intr-o alta moneda se va tine cont de cursul stabilit de BNR pt.respectiva moneda, cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se prezinta in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazuta in prezenta documentatie, la sediul ISU Crisana Bihor, str.Avram Iancu nr.9, Oradea, jud. Bihor.
Garantie de buna executie
1. Se constituie cf.art.90 din HGR 925/2006. 2. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea: prezentarea in original a formularului nr.1 de la sectiunea FORMULARE, completat corespunzator. Incadrarea in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pt. atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006: prezentarea in original a formularului nr.2 de la sectiunea FORMULARE, completat corespunzator si prezentarea urmatoarelor documente de confirmare: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Indeplinirea obligatiilor scadente de plata, va fi raportata la luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.- Certificat fiscal din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Cu exceptia impozitelor si taxelor pt.care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care sau respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si cel local.Indeplinirea obligatiilor scadente de plata, va fi raportata la luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. ordinului ANRMAP 314/2010: prezentarea in original a formularului nr.11 de la sectiunea FORMULARE, completat corespunzator;4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: prezentarea in original a formularului nr.5 de la sectiunea FORMULARE, completat corespunzator. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bas Ioan, Caba Sorin Mihai, Temian Gavril, Bortos Nicolae, Bochis Florin, Stefanut Crina, Mielut Daniel, Isaila Gheorghe, Motoc Adela, Crisan Gabriel, Chifan Luciana Teodora, Jurjac Horia Florin, Fechete Eugen. Incadrarea in una din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie. Prezentarea in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul" a certificatului constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul ONRC in copie, conform cu originalul, dupa faza finala de licitatie electronica, dar inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii va prezenta documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 225400 lei (2010, 2011, 2012). Se va prezenta in original formularul nr.3 - Informatii generale- de la sectiunea FORMULARE.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrari, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Declaratie privind dotarea cu echipamente si alte mijloace fixe, de care dispune operatorul economic pt.indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare de produse.Livrarea produsului se va face franco-depozit-beneficiar. Certificarea sistemului calitatiiISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 07:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer