Achizitie publica - ACHIZITIE COMBUSTIBIL LICHID CALOR EXTRA 1
Detaliu pentru invitatia numarul 283288
INSPECTORATUL JUDETEAN AL POLITIEI DE FRONTIERA TULCEA
Cod de identificare fiscala: 4321399
Adresa: STR.ISACCEI, NR.103, Tulcea
Telefon: 0240/534160, 534161
Fax: 0240/534996
Denumire invitatie: ACHIZITIE COMBUSTIBIL LICHID CALOR EXTRA 1
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: FURNIZARECOMBUSTIBIL LICHID CALOR EXTRA 1
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 15.03.2011 10:18
Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul Judetean al Politiei deFrontiera TulceaAdresa: str.Isaccei , nr.103, loc. Tulcea, judet Tulcea
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Judetean al Politiei deFrontiera TulceaAdresa: str.Isaccei , nr.103, loc. Tulcea, judet Tulcea
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Valoare estimata: 362, 700 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1) Situatia personala a candidatului /ofertantuluia)Declaratii privind eligibilitatea-se va completa formularul A anexat la documentatia de atribuire.b)Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 OUG 34/2006-se va completa formularul B anexat la documentatia de atribuire.2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare)-certificarea existentei si obiectul de activitate al ofertantului.3.) Situatiaeconomico-financiara? Declaratii privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea pe ultimii 3 ani.4.) Capacitatea tehnica si/sau profesionala-o lista a principalelor furnizari de produse petroliere in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiari conform formularului G5.) Standarde de asigurare a calitatii-documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.
-DIN S.E.A.P.-Se va constitui garantie de participare în cuantum de 3.627 lei, reprezentând 1% din valoarea estimata a acordului cadru.