Achizitie publica - ACHIZITIE COMBUSTIBIL LICHID MOTORINA PENTRU CENTRALA TERMICA PROPRIE
Detaliu pentru invitatia numarul 353655
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353655/12.09.2013
Denumire contract: ACHIZITIE COMBUSTIBIL LICHID MOTORINA PENTRU CENTRALA TERMICA PROPRIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL MEMORIAL ``OCTAVIANGOGA``Cod fiscal: 4485340, Adresa: LOC. CIUCEA , STR. PRINCIPALA , NR. 4, Ciucea, Telefon: 0264259003, Fax: 0264259003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOC. CIUCEA , STR. PRINCIPALA , NR. 4, Ciucea, Romania, cod postal: 407225, telefon: +40 0264259003, fax: +40 0264259003, persoana de contact: AUREL BUT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: OC. CIUCEA , STR. PRINCIPALA , NR. 4, Ciucea, Romania, cod postal: 407225, telefon: +40 0264259003, fax: +40 0264259003,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE COMBUSTIBIL LICHID MOTORINA PENTRU CENTRALA TERMICA PROPRIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta va incheia un contract de furnizare constand in motorina pentru functionarea centralei termice proprii
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 136, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1368 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care secprezinta in orioginal in cunatunul si pentru perioada prevazute in fisa de date a achizitiei in favoarea Muzeului Memorial Octavian Goga, Ciucea, sau prin virament bancar in contul RO 62 TREZ 2215 010X XX00 0075-TREZORERIA HUEDIN.Garantia de participare se poateconstitui si prin depunere la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar.Garantia de participare trebuie prezentata pana cel tarziu ladata si ora deschiderii ofertelkor.In situatia in care garantia de poarticipare se constituie prin virament bancar contul autoritatii contractante trebuie alimentat pana la data siora desvchiderii ofertelor.Garantia de participare se va retine in conditiile art.43.1 din OUG NR.34/2006 dar nu mai putin decat sumele prevazute la art 2781 din OUGnr.34/2006.In cazul ofetantilor care fac dovada regasirii in categoria IMM, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din cuantumulprecizat.Modul de eliberare a garantie de participare: conform art.88 din HG NR.925/2006.In cazul contestatiilor depuse si respinse de CNSC autoritatea contractanta va retine contestatorului un procent de 1% din valoarea estimata a achizitiei , respectiv 1368 lei.( conform art 278 indice 1 din oug 34/2006 litera a)Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare cursul de schimb ce va fi avit in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita este : curs BNRleu / alta valuta din data 29.07.2013
Garantie de buna executie
DaGarantia de buna exectie in cuantum de 5% din pretul total al contractului fara TVA, se va constitui prin scrisoare de garantie bancara sauorice alt instrument de garantie care devin anexe la contract.Garantia de buna executie va avea cel putin aceeasi perioada de valabilitate cu data derularii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea.F.NR.22.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarea.F.NR.33.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.F.NR.44.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarileuleterioare.Persoane care detin functii de decizie in cadrul Muzeului Memorial Octavian Goga, implicate in procedura de achizitie, sunt: Managerul- But Aurel, Contabilul sef-Ec. Moldovan Daniela Cristina, Administrator- Diaconescu Catalin-Se solicita completarea Formularuluinr. 5.Comisioa de evaluare care va fi numita la momentul oportun. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Depunerea unui Certificat Constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentruconformitate cu originalul. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantilor castigatori li se vor solicitacertificatele constatatoare emise de Registrul Comertului in original sau copie legalizata pentru a se verifica conformitatea documentului.Pentru persoane juridice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare inconformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate. -Daca existaasociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: INFORMATII PRIVIND SITUATIA ECONOMICO-FINANCIARADECLARAREA C.A. PE ULTIMII 3 ANIFisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani .Se solicita: realizarea unei cifre de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 20101, 2012) sa fie de minim 273.600 lei Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -INFORMATII PRIVIND CAPACITATEA TEHNICA SI PROFESIONALA-DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI IN ULTIMII 3 ANI-Experienta similara (certificate sau documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau client privat din care sa rezulte livrarea de unei cantitati cel putin egale cu cea care face obiectul contractuluiINFORMATII REFERITOARE LA PERSONAL-informatii referitoare la personalul / organismul tehnicde specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ ofertant , in special pentru asigurarea controlului calitatii INFORMATII PRIVIND STANDARDELE DE ASIGURARE A CALITATIIPrezentarea de documente emise de organisme acreditate, in copie conform cu originalul, care atesta ca este implementat sistemul demanagement al calitatii conform cu cerintele din standardul seria SR-ENISO9001:2001 sau echivalent, aflat in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila, cumentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2013 10:34