Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE COMBUSTIBIL LICHID PENTRU CENTRALE TERMICE, DE TIP M SAU ECHIVALENT


Detaliu pentru invitatia numarul 337603
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul Teritorial al Politiei de Frontiera Iasi
Numar invitatie: 337603/16.10.2012
Denumire contract: ACHIZITIE COMBUSTIBIL LICHID PENTRU CENTRALE TERMICE, DE TIP M SAU ECHIVALENT
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 05.11.2012 15:46)
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: 2 OFERTE NECONFORME ( NU AU INTRUNIT CONDITIILE MINIME DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE) SI UNA INACCEPTABILA (PRETUL OFERTAT A FOST MAI MARE DECAT ESTIMAREA PROCEDURII)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Teritorial al Politiei de Frontiera IasiCod fiscal: 5051447, Adresa: str. George Cosbuc nr.3-5, Iasi, Telefon: +40 232272220, Fax: +40 232-271719
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP - www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE COMBUSTIBIL LICHID PENTRU CENTRALE TERMICE, DE TIP M SAU ECHIVALENT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unei cantitati minime de 43 de tone de combustibil lichid pentru centrale termice, de tip ?M? sau echivalent, cantitatea maxima fiind 127 de tone de combustibil lichid pentru centrale termice, de tip ?M? sau echivalent.
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 508, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
aloarea garantiei de participare este de 10160 lei, in cazul ofertantilor care sunt in categoria I.M.M., garantia de participare se constituie in procent de 50% din acest cuantum (in acest caz ofertantul va prezenta obligatoriu o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor pe care o va anexa documentelor de calificare); - Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor; - Modalitatile de costituire a garantiei de participare sunt cele prevazute in art. 88, alin.1 din H.G. 925/2006, mentionam ca faptul ca aceastase poate constitui in toate formelede la prevazute de catre lege.- Documentul ce face dovada costituirii garantiei de participare va fi transmis in format electronic, semnat cu semnatura electronica pana la data limita de depundere a ofertelor; - Retinarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se stabileste sub forma procentuala (pana in 10% din valoarea contractului subsecvent art.89(2)/HG925) aceasta se va constitui la fiecare atribuire de contracte subsecvente, procentul care se va aplica fiind acelasi pt toate contractele subsecvente.In cazul ofertantilor care sunt in categoria I.M.M., garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din acest cuantum (in acest caz ofertantul va prezenta obligatoriu o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M. pe care o va anexa documentelor de calificare).Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi egala cu perioada de valabilitate a acordului cadru plus 14 zile de la terminarea lui; garantia de participare se constituie in conditiile prevazute in art. 89, alin.2 din H.G. 925/2006, in toate formele prevazute de catre lege, respectiv art. 90 alin. 1-3.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Formularul 2: Declaratie privind calitatea de participantcu oferta independenta la procedura;
- Formularul 3: Declaratie privind eligibilitatea;
- Formularul 4: Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
- Formularul 5: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 - privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati. In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, persoanele cu functie de decizie in cadrul institutiei sunt: Inspector Sef al I.T.P.F. Iasi Dl. Comisar Sef de politie Alexa Stefan, Contabil Sef Dl. Comisar Sef de politie Zaharia Costel, Ajunct pentru Logistica I.T.P.F. Iasi Dl. Comisar Sef Marcu Ioan; Comisia de evaluare: Preutesei Ioan, Capraru Catalin, Talmaciu Ionut Lucian, Iliescu Doru, G Sfabu Andrei.? Certificate de atestare fiscala, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat si la bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens; ;? Certificat privind taxele si impozitele locale;? Certificat de cazier fiscal al firmei;? Certificat de cazier judiciar al firmei; ?Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul» (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.? Pentru persoanele straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, echivalentul unui certificat constatator si care dovedesc constituirea si definesc statutul legal, locul de inregistrare si locul principal de desfasurare a activitatii, si din care sa rezulte statusul societatii, reprezentanti legali si ca obiectul de activitate include activitatea de producere sau comercializare a bunurilor ofertate;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente;, Informatii generale;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Conditiile de calitate ale produsului- Sa prezinte certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conconformitateaproduselor identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante conform art.188 lit d OUG 34/2006, din care sa rezulte explicit conditiile minime de calitate ale produsului asa cum sunt solicitate si-n caietul de sarcini., Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Standard de asigurare a calitatii conform standardului ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer