Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE COMBUSTIBIL LICHID PENTRU CENTRALE TERMICE, DE TIP M SAU ECHIVALENT


Detaliu pentru invitatia numarul 354501
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul Teritorial al Politiei de Frontiera Iasi
Numar invitatie: 354501/08.10.2013
Denumire contract: ACHIZITIE COMBUSTIBIL LICHID PENTRU CENTRALE TERMICE, DE TIP M SAU ECHIVALENT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Teritorial al Politiei de Frontiera IasiCod fiscal: 5051447, Adresa: str. George Cosbuc nr.3-5, Iasi, Telefon: +40 232272220, Fax: +40 232-271719
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE COMBUSTIBIL LICHID PENTRU CENTRALE TERMICE, DE TIP M SAU ECHIVALENT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE COMBUSTIBIL LICHID PENTRU CENTRALE TERMICE, DE TIP M SAU ECHIVALENTCantitatea minima a acordului cadrucare se va achizitiona va fi de 64 toneCantitatea maxima a acordului cadrucare se va achizitiona va fi de 117 toneCantitatea minima a contractului subsecventcare se va achizitiona va fi de 50 toneCantitatea maxima a contractului subsecventcare se va achizitiona va fi de 67 tone
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 573, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare se va constitui in valoare de 5000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunereaofertelor. Modalitatea de constituire se va face conform Hotararea de Guvern 925 din 2006 astfel : - Scrisoare de garantie bancara in favoarea AC prezentata in original;sau OP in contul: RO44TREZ4065005XXX000431 deschis la TREZORERIA IASI;sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Garantia trebuie sa fie irevocabila ; IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% pentru garantia de participare la licitatie si garantia de buna executie Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice si art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 , contestorului caruia i-a fost respinsa contestetia ca nefondata de catre CNSC. Cursul valutar pentru situatiile in care in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in alta valuta va fi cel din ziua publicarii invitatiei de participare, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta si emitentul BNR, va fi din ziua publicarii invitatiei de participare . Conditiile de retinere sunt cele specificate in situatiuile aplicarii art 278.1 din OUG 34/2006 (respinge pe fond sau contestatorul retrage contestatia formulata) Instrumentele de garantare se depun in original la sediul autoritatii contractante ITPF IASI, strada George Cosbuc, nr. 3-5, Iasi pana la termenul limita de depunere a ofertelor. Obligatoriu se va posta pe SEAP(scanata) si va fi prezentat a la sediul pina la data limita de depunere a ofertelor (exceptie facand viramentulbancar).
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 2% din valoarea contractului subsecvent (in baza art.89(2)/HG925 ), fara TVA. Garantia de buna executie se stabileste sub forma procentual de 2 % a a contractului subsecvent aceasta se va constitui la fiecare atribuire de contracte subsecvente, procentul care se va aplica fiind acelasi pt toate contractele subsecvente.In cazul ofertantilor care sunt in categoria I.M.M., garantia se constituie in procent de 50% din acest cuantum (in acest caz ofertantul va prezenta obligatoriu o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M. pe care o va anexa documentelor de calificare). Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi egala cu perioada de valabilitate a contractului subsecvent plus 14 zile de la terminarea lui; garantia de buna executie se constituie in conditiile prevazute in art. 89, alin.2 din H.G. 925/2006, in toate formele prevazute de catre lege, respectiv art. 90 alin. 1-3.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitate -Formularul I;
- Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul II;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular IV;
- Declaratie pe proprie raspundere prin care certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta privind regulile de concurenta - Formular III;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 indice 1 - Formular V - privind conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati. In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, persoanele cu functie de decizie in cadrul institutiei sunt: inspector sef al ITPF IASI Dl. Comisar sef de politie Alexa Stefan, contabil sef Comisar sef de politie Zaharia Costel, ajunct pentru logistica ITPF IASI comisar sef Marcu Ioan;Comisie de evaluare : Preutesi Ioan, Capraru Catalin, Talmaciu Lucian, Iliescu Doru, Sfabu Andrei.- Certificat de atestare fiscala privind plata la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, fondul de pensii si fondul de somaj - cf. art.112 si art.113 din O.G. nr.92/2003 - Nota: Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul» - DIN CERTIFICATUL DE ATESTARE SA REZULTE CA OFERTANTUL NU ARE DATORII SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA TERMENULUI LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR (art 172 din OUG 34/2006 coroborat cu art 9 din Ordin Presedinte ANRMAP 509/2011)- Certificat privind taxele si impozitele locale - cf. art.112 si art.113 din O.G. nr.92/2003 -Nota: Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul»;
- DIN CERTIFICATUL DE ATESTARE SA REZULTE CA OFERTANTUL NU ARE DATORII SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA TERMENULUI LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR (art 172 din OUG 34/2006 coroborat cu art 9 din Ordin Presedinte ANRMAP 509/2011)- Certificat de cazier fiscal al firmei (conf. Anexa 1, Ordin 509/2011)- Cerinta obligatorie: Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul». Documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunerii a ofertelor conform art 2 alin 2 lit b coroborat cu art 172 din OUG 34/2006 cu privire la obligatiile operatorului economic.- Certificat de cazier judiciar al firmei - (conf. Anexa 1, Ordin 509/2011) - Cerinta obligatorie: Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul». Documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunerii a ofertelor conform art 2 alin 2 lit b coroborat cu art 172 din OUG 34/2006 cu privire la obligatiile operatorului economic.Cerinta obligatorie: Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul». Documentul trebuie sa fie valabil la data si ora limita de depunerii a ofertelor conform art 2 alin 2 lit b coroborat cu art 172 din OUG 34/2006 cu privire la obligatiile operatorului economic.- Certificat de participare cu oferta independenta , conform Ordinului nr. 314/2010 Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDocumente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica-certificat constator - Certificat Constatator eliberat de O.N.R.C. de pe langa instanta competentaCerinta obligatorie: Persoane juridice romane: Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul» , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic rezultand in mod explicit si neechivoc ca informatiile din acest document sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Obiectul acordului-cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitatedocumentul in original/ copie legalizata.Persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident ca persoana juridica (copie dupa original si copie legalizata in limba romana).;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind principalele livrari de produse pe ultimii 3 ani ;, Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Conditiile de calitate ale produsului: 1.Densitatea la 15 gr C-= 935, 00kg/m3-ASTM D70422.Continut de sulf total-= 1% m/m-ASTM D26223.Punct de curgere-= 5sC-ASTM D974.Condensat la 250 gr C-= 35% V/V-SR EN ISO 34055.Continut de cenusa-= 0, 15% m/m-SR EN ISO 62456.Punct de inflamabilitate-= 55sC-SR EN ISO 27197.Carbon rezidual-= 5% m/m-SR ISO 103708.Continut de apa-= 0, 2% m/m-ASTM D959.Aciditate-Lipsa-ASTM D109310.Vascozitate la 20 sC-= 7, 5cSt- ASTM D704211.Putere calorica inferioara-= 9650Kcal/Kg-ASTM D24012.Apa si sediment-=1.1% m/m-ASTM D95 +ASTM D473Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.10.2013 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer