Achizitie publica - ACHIZITIE COMBUSTIBIL LICHID PENTRU INCALZIT
Detaliu pentru invitatia numarul 354695
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354695/14.10.2013
Denumire contract: ACHIZITIE COMBUSTIBIL LICHID PENTRU INCALZIT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE RECUPERARE BRADETCod fiscal: 4543972, Adresa: SAT BRADETU, COMUNA BRADULET, JUDETUL ARGES, Bradetu, Telefon: +40 0248267755/+40 0740758716, Fax: +40 0248267787
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT BRADETU, COMUNA BRADULET, JUDETUL ARGES, Bradetu, Romania, cod postal: 117147, telefon: +40 0248267755/+40 0740758716, fax: +40 0248267787, persoana de contact: ADRIAN ILINCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL DE RECUPERARE BRADETSAT BRADETU, COMUNA BRADULET, JUDETUL ARGES, Bradetu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE COMBUSTIBIL LICHID PENTRU INCALZIT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE COMBUSTIBIL LICHID PENTRU INCALZIT
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 425, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 8.500 lei (2% din pretul contractului fara TVA )Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Se va retine contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia, ca nefondata, de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, suma calculata conform prevederilor art 278^1 din OUG nr 34/2006.Constituirea garantiei de participare se poate face si in orice alta moneda, data la care se face echivalenta leu/valuta: curs BNR la data publicarii invitatiei de participare.Modul de constituire a garantiei de participare: i)Virament bancar ? Spitalul de Recuperare Bradet, CF: 4543972, Cont: RO35TREZ0485041XXX001977 deschisla Trezoreria Mun. Curtea de Arges;ii)Instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante, sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
Garantie de buna executie
Garantie de constituit: 8% din pretul contractului, fara TVAGarantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de prestator la sediul achizitorului, in termen de 5 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului (Formularulnr.01), original2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului (Formularulnr.02), original.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Pentru ofertantii straini se accepta prezentarea oricaruidocument considerat edificator din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care acestia sunt stabiliti, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Ofertantii care nu prezinta certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale au obligatia de a le prezenta ulterior datei de deschidere a ofertelor, la solicitarea autoritatii contractante, dar nu mai tarziu de data adoptarii deciziei de atribuire.3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, (Formularul nr.03), original.4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, (Formularulnr.04), original.Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: ? Neacsu Doina ? Manager Spital de Recuperare Bradet;? Popescu Ana ? Director medical Spital de Recuperare Bradet;? Ilinca Adrian ? Director financiar contabil Spital de Recuperare Bradet? Hulea Spiridon ? sef serviciu administrativ;Declaratia va fi completata si depusa odata cu oferta, atat de catre ofertant/ofertant asociat, cat si de catre subcontractant/tert sustinator, dupa caz. Ofertantul va prezenta: 1.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in Certificatul constatatoremis de ONRCtrebuie sa fie valabile la data limitadedepunere a ofertelor.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emite un astfel de document, se accepta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC, in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico-financiaraDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupuluiBilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor pe anii 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente. Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Cifra de afaceri care vizeaza activitatea peanii 2010, 2011 si 2012(in domeniul de activitate)Pentru determinarea echivalentului lei /euro se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de de BNR/ BCR, respectiv, 2010=4.2099 lei/euro, 2011=4.2379 lei/euro, 2012= 4, 4560 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindcapacitatea tehnica si/sau profesionalaAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data de depunere a ofertelor), in baza a cel putin un contract, din care sa rezulte ca au fost furnizate produse similare in valoare/valoare cumulata de cel putin 200000 lei fara TVA, lista ce va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar si care sa indice valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Pentru calculul echivalentei leu/alta valuta se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.2.Referitor la experienta similara: se accepta orice fel de certificate/documente prin care sa poata fi dovedita furnizarea de produse de acelasi tip.3. Declaratie referitoare la echpamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii produsului, Ofertantul va prezenta in oferta tehnica informatii privind tehnologia de obtinere a produsului.4. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.10.2013 21:18