Achizitie publica - Achizitie combustibil lichid tip M pentru centrale termice
Detaliu pentru invitatia numarul 336766
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336766/05.10.2012
Denumire contract: Achizitie combustibil lichid tip M pentru centrale termice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL TULCEACod fiscal: 4508487, Adresa: STR. PACII NR. 83 TULCEA, Tulcea, Telefon: 0240513564, Fax: 0240513564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PACII NR. 83 TULCEA, Tulcea, Romania, cod postal: 820048, telefon: +40 240513564, fax: +40 240513564, persoana de contact: Mihai Lovin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str Salciilor nr. 7, et.II, Loc. Tulcea ( sediu secundar al Tribunalului Tulcea)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Justitie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie combustibil lichid tip M pentru centrale termice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie combustibil lichid tip M pentru centrale termice in vederea incalziriiValoare estimata fara TVA: intre 56400 si 144000 leiValoarea de 56, 400 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor evalua si elabora ofertele), iar valoarea de 144, 000 lei fara TVA, reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, conform art. 6 din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 144, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare - 1128 lei2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 zile de la data deschiderii ofertelor3.Modul de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: in lei, prin: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante delegate (Formular nr. 7)b) prin ordin de plata in contul RO98TREZ6415005XXX000118, Trezoreria Tulcea, cod fiscal 4508487c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurariIn cazul IMM-lor (daca este cazul) se face obligatoriu dovada pentru acest statut (o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea candidatului in categoria intreprinderilor mici si mijlocii). In acest caz candidatul/candidatii va/vor constitui garantia pentru participare in cuantum de 50% din valoarea solicitata.4.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.5.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 7 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.6. Garantia de participare va fi prezentata in original si se va regasi in afara plicului exterior, alaturi de scrisoarea de inaintare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea : Se va completa Formularul1Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.2.Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaprivind plata obligatiilorla bugetul de stat, in original sau copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea: "Conform cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006 ? Formular2Neprezentareadocumentelor in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" la deschiderea ofertei, duce la descalificarea ofertantului.Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.3.Calitatea de participant la procedura: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (Formular 8).- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 9).4. Persoane din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie in organizarea, derularea si finalizarea proceduri de atribuire: Carmen Daniela Andrei-Presedinte TribunalRazvan Vitos -Vicepresedinte TribunalElena Toni -Manager economicAlexandru Iulian-Specialist ITMihai Lovin -Responsabil achizitii publiceAna Grigore -Referent Persoane juridice/fizice romane1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Neprezentarea documentului la deschiderea ofertei, duce la descalificarea ofertantuluiPersoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generaleNeprezentarea Formularului 3 la deschiderea ofertei, duce la descalificarea ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea de certificate /documente(recomandari) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Neprezentareadocumentelor mentionate, in original sau copii legalizate, sau copii lizibile cu mentiunea" conform cu originalul la deschiderea ofertei, duce la descalificarea ofertantului Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalente), in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ? conform cu originalul?Neprezentarea documentului la deschiderea ofertei, duce la descalificarea ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: pagina web. e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 11:11