Achizitie publica - Achizitie Combustibil lichid tip propan
Detaliu pentru invitatia numarul 346870
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346870/17.05.2013
Denumire contract: Achizitie Combustibil lichid tip propan
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA DE TRANSPORT FEROVIAR DE MARFA ''CFR - MARFA''S.A.Cod fiscal: RO 11054537, Adresa: Str. Turda nr. 98, bloc 29A, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 372840059, Fax: +40 212231850
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Muntenia Dobrogea, Constanta, Bd.1 Decembrie 1918, nr.2, Camera P19.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Muntenia Dobrogea, Constanta, Bd.1 Decembrie 1918, nr.2, Camera E1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Transport marfa CFR)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Combustibil lichid tip propan
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare combustibil tip propan pentru subunitatile din cadrul CZM Constanta
II.1.6) CPV: 09122100-1 - Propan (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 522, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare este in suma de10.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care sa prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se va depune in contul Sucursalei CFR Marfa Muntenia Dobrogea nr. RO 02 BPOS 14007427985RON01, deschis la Bancpost, Suc. Constanta. Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare, in conformitate cu prevederile Legii 346/2006, cu modificarile si complrtarile ulterioare.Restituirea garantiei de participare se va face conform art.87 din HG 925/2006 in baza solicitarii transmise de operatorul economic.In situatia in care Consiliul respinge contestatia depusa de un ofertant, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma ce va fi stabilita conform art.278 (1) din OUG nr.34/2006.Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite prin deschiderea ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea cuantumului fara TVA sau redusa cu 50% in conf. cu prev.Legii 346/2004-IMM-uri.Constituire: prin instrument de garantare emis in cond legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari in cond.art.89-90 din HG 925/2006 care se prezinta in original si va fi valabila pe o per> cu 15 zile decat perioada de valabilitate a contractului.Executantul se oblige sa constituie garantie de buna executie in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Sucursala Muntenia Dobrogea CZM Constanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie a contractului, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care beneficiarul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie Suc.Muntenia Dobrogea CZM Constanta va notifica beneficiarul asupra pretentiei sale, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Restituirea garantiei de buna executie se va restitui in conformitate cu prevederile art.92 alin 1 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (formular 2)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.Aceasta se va prezenta de toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati (formular 3), 3.Certificat fiscal eliberat de autoritatile administratiei publice locale de pe raza careia societatea are sediul social, in conformitate cu prevederile art.113 din OG 92/2003 conform codul de procedura fiscala, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ordinului 509/2011.4. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri fata de bugetul general consolidat emis in conformitate cu prevederile art.112 din OG 92/2003 privind codul de procedura fiscala si OMF nr.752/2006 modificat prin OMF 2014/2011 si 2618/2011, privind procedura de eliberare a certificatului de atestare fiscala care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf.Ord.509/2011.5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura (formular 4).6.Declaratia de participare cu oferta independenta, conform prevederilor Ord.nr.314/2010 al ANRMAP (formular 6)7. Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 69 ^1 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare ? Formularul 5.Persoanele care detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante in cazul pezentei proceduri de atribuire sunt nominalizate in cadrul sectiunii III ? Formulare si modele ? anexa la Formularul 5, astfel: - Draghici Dragos Alexandru - Director General- Georgescu Laurentiu ? Director- Anton Viorica -Contabil Sef- Velicu Mirela ? Sef Oficiu Juridic- Birladeanu Ionel ? SefServiciu M-E, AAA, - Moise Adela ? Tehnician Serviciul M-E, AAA, - Nedelcu Nicoleta ? Sef Birou Financiar- Borislavschi Robert ? Analist Sistem ? Serviciul M-ENota: Se permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice straine;Operatorul economic va prezenta documente edificatoare(certificate, cazier judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligtiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul se va depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Pentru personae juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii privind situatia economico-financiara.Valoarea cifrei de afaceri in domeniul aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani. ? (formular 7)cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 1.000.000 lei, echivalentul a 226.870 euro calculat la cursul valutar BNR din data de 19.03.2013 ca fiind de 4, 4078 euro/leu.Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente- copie simplaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind lista principalelor livraripe ultimi 3 ani ? (formular 8)Ofertantul trebuie sa faca dovada efectuarii in ultimii trei ani a cel putinunui contract de produse similare.Cerinta nr.2 ? Experienta similaraSe vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte livrarea de produse similare. ? (formularul 9)Cerinta nr.3-Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii. (formular 11). Ofertantul trebuie sa prezinte documente prin care se certifica ca are implementat sistemul de management al calitatii SR EN ISO 9001/ 2008 si de asemenea are implementat sistemul de management al mediului SR EN ISO 14001/ 2005.Se va prezenta in oricare din formele: original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 14:04