Achizitie publica - Achizitie combustibil lichid usor
Detaliu pentru invitatia numarul 334360
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334360/24.08.2012
Denumire contract: Achizitie combustibil lichid usor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC VISEU DE SUSCod fiscal: 3694950, Adresa: STR. 22 DECEMBRIE, NR. 1, Viseu de Sus, Telefon: 0262353341, Fax: 0262352400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie combustibil lichid usor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona si furniza ?Combustibil lichid usor?, conform Caietului de Sarcini;Valoarea minima de 300000 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima de 500000 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, conform art. 6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 09135110-8 - Uleiuri combustibile cu continut redus de sulf (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3000 lei.Se poate constitui conf. prevederilor art.86, alin.(1) din HG 925/2006 - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari.Deasemenea se poate depune la casieria unitatii sau cu OP in contul RO16TREZ4415041XXX000069 Trezoreria Viseu de Sus. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 zile (egala cu perioada de valabilitate a ofertei , de la data limita stabilita ptr.depunerea ofertei). Model scrisoare de garantie bancara - formularul nr. 8
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 , modificata si completata ( Declaratia de eligibilitate )formularul nr.1;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata formularul nr.2; Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul consolidat general, in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetele locale, inluna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat de participare cu oferta independenta , conform Ord. 314/2010 a presedintelui ANRMAP. formularul nr.10Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006, privind conflictul de interese formularul nr.3. persoanele ce detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt : Jr. Vlad Ovidiu-Cristian - manager, ec.Andreca Grigore - director financiar, jr.Coman Carmen - cons. juridic Mayer Ludovic - sef serviciu aprovizionare. Certificat constatator emis de ORC, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor dincare sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - original sau copie scanata lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Autorizatie pentru accesul la EMCS , eliberata de Autoritatea Nationala a Vamilor, conform Ordinului ANAF nr. 3652/2009 de aprobare a instructiunilor privind accesul operatorilor economici la aplicatia EMCS - RO de control al miscarilor cu produse accizabile in regim suspensiv de accize , pentru produsele
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Se va prezenta informatii privind cifra de afaceri.Bilantul contabil la 31.12. 2011, vizat de organele abilitate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrari, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; In cazul in care operatorul economic are mai putin de 3 ani de la infiintare se va completa documentul solicitat pe intreaga perioada de la infiintare;?Experienta similara - prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie sau prin cumularea val. mai multor doc./contracte/procese verbale de receptie prin care sa confirme livrarea produselor in valoare de cel putin 300000 lei .?Operatorul economic trebuie sa prezinte autorizatie de antrepozit fiscal, emisa de Ministerul Economiei si Finantelor, comisia pentru autorizarea operatorilor de produse supuse accizelor armonizate conform art 206^21 din Codul Fiscal. Standarde relevante privind asigurarea calitatii - ISO 9001:2008 sau echivalent .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 14:41