Achizitie publica - Achizitie combustibil lichid usor pentru centrale termice
Detaliu pentru invitatia numarul 338463
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338463/30.10.2012
Denumire contract: Achizitie combustibil lichid usor pentru centrale termice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC VISEU DE SUSCod fiscal: 3694950, Adresa: STR. 22 DECEMBRIE, NR. 1, Viseu de Sus, Telefon: 0262353341, Fax: 0262352400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie combustibil lichid usor pentru centrale termice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona si furniza ?Combustibil lichid pentru centrale termice", conform Caietului de Sarcini;Valoarea minima de 180000 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima de 360000 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, conform art. 6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 360, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3600 lei.Se poate constitui conf. prevederilor art.86, alin.(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare respectiv-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara , o societate de asigurari sau alta institutie financiara acreditata.-in numerar se poate depune la casieria unitatii, - prin virament bancarcu OP in contul RO16TREZ4415041XXX000069 Trezoreria Viseu de Sus, cod fiscal 3694950 . Autoritatea contractantaare dreptul de a retine garantia de participare conformart. 87 alin.1 din HG 925/2006cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul poate achita un cuantum de 50% din valoarea stabilita si pentru asta trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta o declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. . Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 zile (egala cuperioada de valabilitate a ofertei , de la data limita stabilita ptr.depunerea ofertei).Model scrisoare de garantie bancara - formularul nr. 7
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 , modificata si completata ( Declaratia de eligibilitate )completare formularul nr.1;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificata si completata, completareformularul nr.2;Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul consolidat general, in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat de participare cu oferta independenta , conform Ord. 314/2010 a presedintelui ANRMAP.completare formularul nr.9Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006, privind conflictul de interesecompletare formularulnr.3.Membrii comitetului director care aprobabugetul aferent achizitieisunt. : Jr. Vlad Ovidiu-Cristian ? manager, ec.Andreca Grigore - director financiar, iar din comisia de evaluare fac parte: Ec. Mayer Ludovic - sef serviciu aprovizionare, : jr.Coman Carmen ? consilier juridic, ing. Chis Grigore ? sef serviciu tehnic.. Certificat constatator emis de ORC, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor dincare sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - transmise in SEAP si semnate cu semnatura electronicaAutorizatie pentru accesul la EMCS , eliberata de Autoritatea Nationala a Vamilor, conform Ordinului ANAF nr. 2434/2010 de aprobare a instructiunilor privind accesul operatorilor economici la aplicatia EMCS - RO componenta MISCARI de control al miscarilor cu produse accizabile in regim suspensiv de accize ? transmise in SEAP si semnate cu semnatura electronicaOperatorul economic trebuie sa prezinte autorizatie de antrepozit fiscal, emisa de Ministerul Economiei si Finantelor, comisia pentru autorizarea operatorilor de produse supuse accizelor armonizate conform art 206^21 din Codul Fiscal.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Se va prezenta informatii privind cifra de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrari, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; In cazul in care operatorul economic are mai putin de 3 ani de la infiintare se va completa documentul solicitat pe intreaga perioada de la infiintare;Experienta similara - prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie sau prin cumularea val. mai multor doc./contracte/procese verbale de receptie prin care sa confirme livrarea produselor in valoare de cel putin 180000 lei . Standarde relevante privind asigurarea calitatii - ISO 9001:2008 sau echivalentvalabil la data depuneriii ofertelor. .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 14:44