Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie combustibil lichid usor tip CLU


Detaliu pentru invitatia numarul 336925
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: GRUP SCOLAR SILVIC
Numar invitatie: 336925/08.10.2012
Denumire contract: Achizitie combustibil lichid usor tip CLU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRUP SCOLAR SILVICCod fiscal: 4663499, Adresa: TIMISOARA, STR. ALEEA PADUREA VERDE, NR. 5, JUD. TIMIS, Timisoara, Telefon: 0256 219513, Fax: 0256 220093
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TIMISOARA, STR. ALEEA PADUREA VERDE, NR. 5, JUD. TIMIS, Timisoara, Romania, cod postal: 300310, telefon: +40 256220093, fax: +40 256220093, persoana de contact: TIMISOARA, ALEEA PADUREA VERDE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TIMISOARA, STR. ALEEA PADUREA VERDE, NR. 5, JUD. TIMIS, Timisoara, Romania, cod postal: 300310, telefon: +40 256220093, fax: +40 256220093, persoana de contact: TIMISOARA, ALEEA PADUREA VERDE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie combustibil lichid usor tip CLU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie combustibil lichid usor pentru centrala proprie, cantitatea estimata minima 50 tone iar cantitatea maxima 75 tone, adica valoarea estimata minima 196.000 lei iar maxim 294000.
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 294, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In valoare de 1% din valoarea contractului fara TVA (respectiv 1960 lei) pentru o perioada de 200 zile de la termenul limita de primire a ofertelor si se va putea constituii: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire cu posibilitatea retinerii in conditiile art. 278 1 din O.U.G. 34/2006.- se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.In cazul in care se constituie prin ordin de plata in contul RO86TREZ6215004XXX000266 deschis la TREZORERIA MUNICIPIULUI TIMISOARA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratia privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 180 O.U.G. 34/2006Cerinta minima obligatorie: 1.Prezentare Formular 3 ?conform OUG 34/2006Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .II. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta minima obligatorie: complectare Formular 41.Certificat de atestare fiscala, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, emis de autoritatile competentede pe raza careia societatea are sediul social care atesta ca nu figureaza cu obligatii restante la impozite, taxe si contributii de asigurari sociale, catre bugetelecomponente ale bugetului general consolidat sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.2. Declaratie privind ne-incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 completare formularul2.Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.III. Certificat pentru participare cu oferta independenta confor Ordin 314/2006Cerinta obligatorie complectare Formular. 1 ? necomplectarea acestuia duce la excluderea ofertantuluidin procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaIV. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie complectare Formular 2. ? necomplectarea acestuia duce la excluderea ofertantuluidin procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functia de decizie din cadrul autoritatii contractante in derularea achizitiei sunt: - Lungu Antoanetta Corina- Strimbeanu Cecilia- Borca MariutaPersoana care aproba bugetul aferent achizitie: -Eftimie Mariana Pentrupersoane juridiceromane: Certificatul constatator ? se va accepta in toate formele conform eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, cu semnatura si stampila /Autorizatie de functionare/altele echivalent din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Pentru persoanele juridice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara.Fisa de informatii generale - conform OUG 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica.Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare a caror valoare sa fie de cel putin 196.000 lei fara TVA., Informatii privind subcontractantii solicitare valabila in cazul in care livrarile de produse sunt prestate prin subcontractanti, Buletin de analizaBuletin de analiza emis de un laborator autorizat conform anexei 1 din caietul de sarcini.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Printr-o solicitare scrisa prin: - e-mail la adresa [email protected] - fax 0256 220093 sau la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 16:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer