Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie combustibil lichid usor tip III ( CLU III)


Detaliu pentru invitatia numarul 347805
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. ADMINISTRATIA STRAZILOR, CONSTRUCTII EDILITARE SRL
Numar invitatie: 347805/03.06.2013
Denumire contract: Achizitie combustibil lichid usor tip III( CLU III)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. ADMINISTRATIA STRAZILOR, CONSTRUCTII EDILITARE SRLCod fiscal: RO27259180, Adresa: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, LOC ALEXANDRIA, JUD. TELEORMAN, Alexandria, Telefon: +40 0762209070, Fax: +40 0247317011
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, LOC ALEXANDRIA, JUD. TELEORMAN, Alexandria, Romania, cod postal: 140033, telefon: +40 0762209070, fax: +40 0247317011, persoana de contact: LICU GRUIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, LOC ALEXANDRIA, JUD. TELEORMAN, Alexandria, Romania, cod postal: 140033, telefon: +40 0762209070, fax: +40 0247317011, persoana de contact: LICU GRUIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Intreprindere cu capital de stat)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie combustibil lichid usor tip III( CLU III)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona combustibil lichid usor tip III conform caietului de sarcini, numai in baza solicitarilor prin comenzi ferme in cantitati de maxim 10 tone. In pretul contractului intra si transportul la beneficiar.
II.1.6) CPV: 09200000-1 - Petrol, carbune si produse petroliere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :1470 lei ? valabila pe o perioada de cel putin 60 zile de la termenul limita de primire oferte;Garantia de participare se constituie prin una din urmatoarele forme: 1) virament bancar in contul RO57RNCB0245117398620001 deschis la BCR Alexandria sau RO30BRDE350SV36613913500 deschis la BRDE Alexandria, cod fiscal 27259180;2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ;3) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; - formularului nr. 11si se va prezenta in original;4)numerar la casieriaSC ASCE SRL Alexandria, chitanta se va prezenta in original.Restituirea garantiei de participare se realizeaza in conditiile art. 88 din HG 925/2006. Autoritateacontractanta are dreptul de a retine garantia de participare, in conditiile art. 87 din HG 925/2006. In cazul in care CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul proceduri, autoritateacontractanta va retine contestatorului din garantia de participare, conform art. 278^1, (1), lit b, din OUG 34/2006, suma de1470 lei.Operatorii economici care se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii pot beneficia de prevederile art. 16 alin(2) din Legea nr.346/2004? conformformularului nr. 19. Dovada constituirii garantiei va fi la vedere, in afara plicului continand oferta. Ofertelecare nu sunt insotite de garantiade participare in cuantumul si forma solicitata vor fi respinse la deschidere. Echivalenta pentru o garantie de participaredepusa in euro se va face la cursul BNR din dataa anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoareacontractfara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna executie: prinretineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale, pana la constituirea sumei respective, conform ART.89si art.90 din HG 925/2006;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; - Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere-formular nr.2In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declartie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei autoritati judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formularnr.3.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declartie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei autoritati judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ?formular nr. 5Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director: Jusca Mihai; Mateescu Mioara responsabil financiar contabil;Comisia de evaluare: Lunganu Liviu Valentin, Rotaru Sorin, Barbu Alis, Gruia Licu secretar.Certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta conf.Ordin314/2010; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , completare formular nr. 6Certificatul de atestare fiscalaeliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelela bugetul local - SeprezintaCertificatul de atestare fiscala, in original/copie legalizata /copie conform cu originalul, scadent in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat . - Se prezintaCertificat de atestare fiscala in original/copie legalizata /copie conform cu originalul, scadent in luna anterioara celei in care se depune oferta;Declaratie privind calitatea de participant la procdura. Ofertantul va completa formularul nr. 4 - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului- se va prezenta : Certificatulconstatator emis de oficiul registrului comertului, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor , din care sa reiasa : -ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ;Persoane juridice / fizicestraine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate intraducere autorizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globalaintr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 an Se va completa- formularulnr.7.Bilantul contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Daca bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la data de 31.12.2011, insotite de raportul auditorilor financiari si contabilii autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori , perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt operatori economici sau clienti privati. Din lista sa rezulte ca a executat prin maxim doua contract de furnizare produse similare obiectului prezentei proceduri a caror valoare cumulate sa fie de cel putin 147000 lei. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor CERTIFICATE/DOCUMENTE emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;?Declaratie privind asigurarea conditiilor de transport auto Se va prezenta - formularul nr. 13 Sistemul de Management al calitatii ISO 9001 Prezentare certificat emis de organisme independentecare atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii conform SR EN ISO-9001sau echivalent;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer