Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie combustibil pentru incalzire


Detaliu pentru invitatia numarul 353613
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE MURGENI
Numar invitatie: 353613/11.09.2013
Denumire contract: Achizitie combustibil pentru incalzire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE MURGENICod fiscal: 3890655, Adresa: str. 1 Decembrie , nr. 1, Murgeni, Telefon: 0235426026, Fax: 0235426470
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie combustibil pentru incalzire
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie combustibil pentru incalzire pentru centrala termicacu cazaneMetalica.Sunt acceptate numai oferte de la societati al caror produs este obtinut prin rafinare (distilare fractionata) din petrolul brut si reprezinta o fractiune in acest procedeu . Valoarea estimata minima a prezentei proceduri este pentru cantitatea necesara pana la 31.12.2013 , iar valoarea estimata maxima reprezinta valoarea estimata totala ce contine si valoarea posibilelor suplimentari pana la cel mult 30.04.2014.Optiuni: Prelungire contract pana la 4 luni.Calendar aplicare optiuni: max 4 luni.Posibile 1-3 prelungiri
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 420, 000 - 546, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantultrebuiesaprezintegarantiapentruparticipare, sub forma de: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(scrisoare de garantie bancara, Formularul 7 ) ?cf.art.86 din HGR 925/2006, in valoare de 8.400lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi de 30 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor .Garantia de participare se va posta scanata in SEAP , iar originalul se va prezenta la sediul Spitalulul de psihiatrie Murgeni pana la data limita de depunere a ofertei .Autoritatea contractanta are dreptul de a retinegarantia de participarein conformitate cu - art.87, al. 1lit. a , c, din HGR 925/2006.Pentru ofertantii care doresc sa constituie garantia de participare in valuta , data la care se va face echivalenta leu/valuta va fi cursul BNR stabilit cu 5 zile inainte de data limita de depunere a oferteiCont trezorerie ? RO33TREZ6575006XXX004320 , Trezoreria operativa Municipiul Barlad
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaOfertantul trebuie sa completeze Formularul 1Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul trebuie sa completeze Formularul2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OG 34/2006: a)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 3;
- certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata.a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 3;b)certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, fondul de pensii si fondul de somaj, in original sau copie semnata si stampilata cu mentiunea ? conform cu originalul?, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;c) certificat privind taxele si impozitele locale, in original sau copie semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul? , din care sa rezulte situatia datoriilor scadente din luna anterioara depunerii ofertelor;In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata , operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin (4) din HG 925/2006 . Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin (3) din Ordinul nr. 509/2011 .In situatia in care din documentele de mai sus reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie complectare Formular 4. ?Prezentarea in original a formularului nr. 4 de la sectiunea FORMULARE, completat corespunzator.Necomplectarea acestuia duce la excluderea ofertantuluidin procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantulcare are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. a din OUG nr. 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: - jrs. Carp Ionel- ec. Iordan Daniel Adrian- ec. Fiicanu MarlenaIncadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentOfertantul trebuie sa completeze Formularulnr. 5conform Ordinului 314/2010 a Presedintelui ANRMAP privind prezentarea unei declaratii pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Persoane juridice / fizice romaneCerinta obligatorie: a)certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau in copie semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul? , din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea produselorce fac obiectul procedurii . Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? se vor prezenta toate documentele solicitate in fisa de date a achizitiei emise de organele similare din tara respectiva.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2013 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer