Achizitie publica - Achizitie combustibil pentru incalzire
Detaliu pentru invitatia numarul 354962
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354962/22.10.2013
Denumire contract: Achizitie combustibil pentru incalzire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC CAMPENICod fiscal: 4331074, Adresa: ORASUL CAMPENI, STR. HOREA, NR. 63, JUD. ALBA, Campeni, Telefon: 0258771715, 0258771717, Fax: 0258771976
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie combustibil pentru incalzire
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie combustibil pentru incalzit.Optiuni: Suplimentari ale contractului conform prevederilor art.6 alin.3 din HGR 925/2006.
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 144, 000 - 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2% din valoarea minima si reprezinta 2880 lei. Modul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1.Scrisoare de garantie bancara; 2.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari si se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. 3. Virament bancar prin Ordin de plata in contul RO44TREZ0065006XXX001901 deschis la Trezoreria Oras Cimpeni. Dovada garantiei de participare se va depune in SEAP semnata electronic de catre emitent si se va depune in original la sediul autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a ofertelor este de minim 30 de zile.Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelor. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca fiind nefondata sau in cazul in care contestatarul renunta la contestatie, in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculate conform prevederilor art.278^1 din OUG nr.34/2006, aferenta produsului contestat.Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului afferent garantiei de participare, cursul de referinta leu/valuta avut in vedere in cazul depunerii in alta valuta a garantiei de participare, se face la cursul stability de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractului care urmeaza a fi incheiat. Modul de constituire a garantiei de buna executie este: 1.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o sociatete de asigurari, care devine anexa la contract;2.Se poate constitui si prin transfer bancar cu OP in contul autoritatii contractante sau prin depunerea de numerar la casieria acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180/din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completarea formularului nr.1Cerinta nr.2 Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completarea formularului nr.2;Cerinta nr.3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - completarea formularului nr.3;Cerinta nr.4 Declaratia privind neancadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completarea formularul nr.4Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Manager - dr. Miclea Gabriela; Director medical - dr. Senila Ioan Daniel; Director financiar contabil ec. Taran Ana Elena. Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica su juridica si dupa caz de atestare ori de apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.1) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial. Certificatul se va prezenta in copie lizibila semnata si stampilate pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu obligatia ca dupa desemnarea castigatorului, acesta sa prezinte pentru conformitate cu documentul, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata. Certificatul trebuie sa ateste obiectul de activitate al operatorului economic si comercializaeaza produsele care fac obiectul prezentei achizitii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Se vor prezenta informatii cu privire la cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate afferent contractului (2010, 2011, 2012)- completare formular nr.5;2.Bilantul contabil pentru anul incheiat 2012, vizat si inregistrat la organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani- completare formular nr.6 Certificarea sistemului de management al calitatii conform cerintelor ISO 9001/2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.10.2013 13:40