Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Combustibil Termic Lichid


Detaliu pentru invitatia numarul 332049
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VRANCEA
Numar invitatie: 332049/19.07.2012
Denumire contract: Achizitie Combustibil Termic Lichid
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VRANCEACod fiscal: 17101530, Adresa: Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Telefon: 0237230788, Fax: 0237230789
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Romania, cod postal: 620104, telefon: +40 237230788, fax: +40 237230789, persoana de contact: Sorin Neagu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul. Garii, nr. 13, Localitatea Focsani - Sediul D.G.A.S.P.C. Vrancea, Birou Buget si Achizitii Publice, cam. 26 .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Combustibil Termic Lichid
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Combustibil Termic Lichid pentru Centrul de Integrare prin Terapie Ocupationala Odobesti din subordinea D.G.A.S.P.C. Vrancea , conform specificatiilor caietului de sarcini .Valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2012 de 220000 lei fara TVA, cu posibilitate de prelungire printr-un act aditional pana la data de 30.04.2013 la valoarea de 440000 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 09135110-8 - Uleiuri combustibile cu continut redus de sulf (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 440, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 4400 lei. Perioada de valabilitate a garantiei - 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor . Forma de constituire a garantiei de participare : ?Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ( ex. Scrisoare de garantie bancara de participare ), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire? conform art. 86, alin.1 din HG 925/2006.Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. IMM-urile vor beneficia de reducerea prevazuta de art.16 alin (2) din Legea 346/2004 .Dovada constituirii gar. de part.trebuie sa fie prezenta cel mai tarziu la ora si data stabilita pentru deschiderea ofertelor; Orice instrument de garantare bancara trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: 1.scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasat in exterior 2.sa faca referire expresa la procedura organizata de aut. contr.; 3.sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit 4.Val. garantiei sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire( se va constitui numai in lei) 5.sa aiba inscrisa valab. pt care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; 6. sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; 7.sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta; 8. garantia de participare nu poate fi emisa de catre subcontractanti; 9. ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va retine din garantia de participare :2200 lei , potrivit art.278^1 din OUG 34/2006.Gar. de part se returneaza la solicit ofertantilor, in term de 3 zile dupa semnarea contr de achiz. publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valab. a ofertei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului.Constituire: "Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(ex.Scrisoare garantie bancara de buna executie)care devine anexa la contract. Prevederile art. 86, alin. (2)-(4) se aplica in mod corespunzator " , conform art.90 alin.1 din HG nr. 925/2006 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea (formularul 2); Declaratia privind neincadrarea in preved. art.181 (formularul 3); Declaratia privind calitatea de participant la procedura (formularul 4); Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata fata de bugetul de stat si bugetul local . Certificat de atestare fiscala in original sau in copie conform cu originalul cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat emis de autoritatea competenta din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se dupun ofertele / candidaturile ;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in original sau in copie conform cu originalul eliberat de consiliul local teritorial din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se dupun ofertele / candidaturile ;Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003 (formularul 13). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Ord. ANRMAP 314/2010 (formularul 5 ); Sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica-Certificat constatator emis de ORC cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor ( in copie conform cu originalul ) din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii(se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul de atribuire, prezentarea documentului original sau copie legalizata) ;Pentru persoane juridice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, in care se vor prezenta datele de identificare ale firmei si se va declara cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(globala)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private, insotita de recomandari si experiente similare, Declaratie insotita de o lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare, Prezentarea a maxim 3 contracte similare din ultimii 3 ani, care sa aiba ca obiect furnizarea de produse similare, care insumate sa rezulte o valoare cel putin egala cu valoarea pentru care se depune oferta, respectiv 220.000 lei fara TVA, insotite de recomandari din partea achizitorilor, care sa certifice buna indeplinire a prevederilor contractuale., Autorizatie de antrepozit fiscal emisa de Ministerul Finantelor Publice ? Comisia pentru autorizarea operatiunilor de produse supuse accizelor armonizate, conform art. 206 din Codul Fiscal ., Fisa cu date de securitate-conform Regulamentului CE nr. 1907/2006 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN SIAL CONSILIULUI din 18 decembrie 2006 privind inregistrarea, evaluarea, autorizarea si restrictionarea substantelor chimice (REACH), de infiintare a Agentiei Europene pentru Produse Chimice, de modificare a Directivei 1999/45/CE si de abrogare a Regulamentului (CEE) nr. 793/93 al Consiliului si a Regulamentului (CE) nr. 1488/94 al Comisiei, precum si a Directivei 76/769/CEE a Consiliului si a Directivelor 91/155/CEE, 93/67/CEE, 93/105/CE si 2000/21/CE ale Comisiei, Autorizatie pentru accesul la EMCS-RO componenta Miscari, emisa de Autoritatea Nationala a Vamilor - Directia de Tehnologia Informatiei, Comunicatii si Statistica Vamala, conform Ordinul ANAF nr. 90/2011 - Instructiuni privind accesul operatorilor economici la aplicatia EMCS-RO STOCURI - depunerea online a declaratiilor privind situatia achizitiilor si livrarilor de produse accizabile, Raport de inspectie pentru produs, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini cuprinzand caracteristici, valoarea prevazuta , unitate de masura, valoarea determinata si metoda conform L. nr. 360 din 2 septembrie 2003 privind regimul substantelor si preparatelor chimice periculoase., Declaratie de conformitate ? ( prin care sa se demonstreze ca produsul nu pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si nu produce un impact negativ asura mediului daca este utilizat in conformitate cu Fisa cu date de securitate prezentatapentru produsul CTL conform Regulamentului CE nr. 1907/2006, HG 1218/2006 - privind stabilirea cerintelor minime de securitate si sanatate in munca pentru asigurarea protectiei lucratorilor impotriva riscurilor legate de prezenta agentilor chimici;HG nr 1408/2008 privind clasificarea, ambalarea si etichetarea substantelor periculoase., Adresa in favoarea producatorului/ distribuitorului din partea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala ? Directia de Supraveghere Accize si Operatiuni Vamale, pentru incadrarea produsului ofertat in Nomenclatura combinata pentru tarif vamal la codul NC nr. 2707.99.99 specific produsului Combustibil Termic Lichid, conformNomenclaturii Combinate a CE - versiunea 2012 publicata in Jurnalul Oficial UE nr. 282/28.10.2011., Licenta de transport rutier public de marfuri in trafic international , emisa de A.R.R. conform Regulamentului Consiliului ( CE) nr. 1072/2009 privind normele comune pentru accesul la piata transportului rutier international de marfuri . Certificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate ISO 9001 sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer