Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE COMBUSTIBIL TERMIC LICHID


Detaliu pentru invitatia numarul 335793
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA
Numar invitatie: 335793/20.09.2012
Denumire contract: ACHIZITIE COMBUSTIBIL TERMIC LICHID
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTACod fiscal: 5021730, Adresa: STR. ZORILORNR. 26 STEI JUD. BIHOR, stei, Telefon: 0259332354, Fax: 0259332354
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: online in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE COMBUSTIBIL TERMIC LICHID
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie combustibil termic lichid, produs scutit de plata accizei, in baza art.206 indice 60, alin.1) lit.k)Valoare minima estimata a intervalului (280000 RON fara TVA), reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima estimata (435750 RON fara TVA), reprezinta valoare estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari potrivit art. 6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 09211800-9 - Uleiuri minerale si preparate din petrol (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 435, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2800 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul RO15TREZ0785005XXX001210 deschis la Trezoreria Beius sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului. Modalitatea de constituire se poate face conform art.90 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neancadrarea in prev. art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare2. Declaratie privind neancadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3. Declaratie privind neancadrarea in prev. art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"5. Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente catre bugetul de stat in luna anterioara celei care se depune oferta - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"6. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente catre bugetul de stat in luna anterioara celei care se depune oferta - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"7.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizataPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Manager - Dr. Ghilea CarmenDirector financiar contabil - Ec. Flore CameliaSef serv. administrativ - Pop EugeniuConsilier juridic - Jr. Ille Adela Viorica Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990, original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractului de achizitie;Autorizatie pentru accesul la EMCS, eliberata de Autoritatea Nationala a Vamilor, conform Ordinului ANAF nr. 3652/2009 de aprobare a instructiunilor privind accesul operatorilor economici la aplicatia EMCS ? RO de control a miscarilor cu produse accizabile in regim suspensiv de accize, pentru produsul: combustibil termic lichid (CTL), copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Autorizatie de antrepozit fiscal a produselor energetice in regim suspensiv de accize emisa de Agentia Nationala a Vamilor, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente.Fisa de informatii generale ? media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrari, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; in cazul in care operatorul economic are mai putin de 3 ani de la infiintare se va completa documentul solicitat pe intreaga perioada de la infintare.Experienta similara-prezentarea a cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie sau prin cumularea mai multor documente /contracte/procese verbale similare cu contractul de achizitie publica ce urmeaza a fi incheiat. Standarde relevante privind asigurarea calitatii ? ISO 9001:2008 sau echivalent si managementul mediului ISO 14000:2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer