Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie combustibil termic lichid


Detaliu pentru invitatia numarul 353330
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL BAILESTI
Numar invitatie: 353330/03.09.2013
Denumire contract: Achizitie combustibil termic lichid
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL BAILESTICod fiscal: 4554408, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, judetul Dolj, Bailesti, Telefon: +40 251311207/+40 251311238, Fax: +40 251311627
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, judetul Dolj, Bailesti, Romania, cod postal: 205100, telefon: +40 251311207/+40 251311238, fax: +40 251311627, persoana de contact: Birou Achizitii Publice/tel: 0728263416
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Bailesti-Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie combustibil termic lichid
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie combustibil termic lichid, produs scutit de plata accizei, in baza art.206 indice 60, alin.1) lit.k)Valoare minima estimata a intervalului (204160 RON fara TVA), reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vorelabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima estimata (380160 RON fara TVA), reprezinta valoare estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari potrivit art. 6 din HG 925/2006Optiuni: Vmin.=val.prez.proced. iar Vmax.=val.ce contine si posib.suplim.act adit.conf.art.6dinHG925/2006
II.1.6) CPV: 09211800-9 - Uleiuri minerale si preparate din petrol (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 204, 160 - 380, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare= 2041 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita prin: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. - numerar la caseria autoritatii contractante -OP in contul de garantii al autoritatii contractante RO64TREZ2925006XXX001269 deschis la Trezoreria Bailesti. Intreprinderile mici si mijlocii vor depune documente care atesta faptul ca este I.M.M. in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru garantia de participare.Echivalenta pentru gar.de particip.depusa in euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Dep.gar.de partic.este oblig. si const.criteriu eliminatoriu.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este in cuantum de 5 % din pretul contractului , fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin unul din urmatoarele moduri: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform modelului din sectiunea Formulare) - prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.- cu OP in contul de garantii RO64TREZ2925006XXX001269 deschis la Trezoreria Bailesti - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Intreprinderile mici si mijlocii vor depune documente care atesta faptul ca este I.M.M. in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractanta: Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ec.Tibreanu Mirela-Manager, Ec.Dumitrascu Mihai-Director finaciar contabil, Dr.Zabad Ahmad-Director medical, Cojocaru Emanuela-Presedinte CA, Musuroi Ionel, Duinea Claudiu, Nuta Lavinia, Nedelcu Silvia, Micu Mirela, Popescu Rodica-membrii CA.Ofertanat: 1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie cu privire la neinvadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Cerificate de atestare fiscala-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura5.Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in situatia de a fi respins in baza art.69 din OUG 34/20066.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial? persoane juridice/fizice romane din care sa rezulte: - ca au in obiectul de activitate comercializarea produselor ofertate;
- data de eliberare a Certificatului va fi cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? persoane juridice/fizice straine (daca este cazul)3. Autorizatie de antrepozit fiscal
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Se va prezenta bilantul contabil la data de 30.06.2012 sau la data de 31.12.2011, pentru operatorii economici care nu au obligatia de a intocmi si inregistra bilant contabil semestrial.-Fisa de informatii generale - cifra de afaceri globala, respectiv media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) . In cazul in care operatorul economic are mai putin de 3 ani de la infiintare se va completa documentul solicitat pe intreagaperioada de la infiintare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic ; Certificat SR EN ISO 9001:2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.09.2013 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer