Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie combustibil tip M pentru centrale termice necesar incalzirii


Detaliu pentru invitatia numarul 341646
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Barbu Catargiu" al Judetului Ialomita
Numar invitatie: 341646/09.01.2013
Denumire contract: Achizitie combustibil tip M pentru centrale termice necesar incalzirii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Barbu Catargiu" al Judetului IalomitaCod fiscal: 4231741, Adresa: Str. Lacului, nr. 23, Slobozia, Telefon: 0243232396, Fax: 0243230088
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie combustibil tip M pentru centrale termice necesar incalzirii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 23
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il constituie furnizarea: Combustibil tip M pentru centrala termica ce deserveste Garda de Interventie a Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta "Barbu Catargiu" al judetului Ialomita, din orasul Tandarei, judetul Ialomita.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 173, 893.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1738, 94 lei.Perioada de valab. a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei, respectiv 30 de zile(Form.11).Pentru IMM-uri garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, cnf. anexei 1 din L346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categ.IMM-urilor(Form.10).Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute de art.86 din HGR 925/2006.Cont de Trezorerie a a.c. este RO11TREZ3915005XXX000112 deschis la Trez.Slobozia, jud.Ialomita.Adresa caseriei a.c.: str. Lacului, 23, mun.Slobozia, jud.Ialomita.Dovada constituirii garantiei de participare(instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari)se va transmite in ORIGINAL la sediul autoritatii contractante din Str.Lacului, nr.23, mun.Slobozia, Secretariat?Serv. Logistic, pana la data LIMITA stabilita pentru depunerea ofertelor(cnf.datelor din invitatia de participare), ora stabilita de SEAP.Garantia de participare constituita sub celelalte forme va fi atasata in SEAP.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1738, 94 lei, conform prevederile art.278 indice1 din OUG 34/2006.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate sau conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat.Garantia de participare se poate constitui si in Euro.Data de referinta a echivalentei leu/euro este cel mult cu trei zile inainte de data depunerii ofertelor.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art.87 si 88 din HGR 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaCompletarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 1Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 2Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura.Declaratiei privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 34. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formularul nr.45. Declaratie privind neincadrarea la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea Declaratiei privind neincadrarea la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 5Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica din cadrul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta ?Barbu Catargiu? al judetului Ialomita: Seful unitatii / inspector sef ? Colonel Nae Constantin, Sef Contabil ? maior Risnoveanu Mihaela, Seful Serviciului Logistic ? colonel Agapie Alexandru, Compartiment Achizitii Publice ? locotenent Rotaru Diana Florentina, Compartiment Administrativ- locotenent Zamfir Stefan, Consilier juridic ? locotenent colonel Istrate Gabriela, Compartiment Achizitii Publice ? Plt.maj. Ilie Lazar-Daniel, Compartiment Financiar ? Plt.maj. Dosaru Andrei.6. Certificate de atestate fiscala privind plata impozitelor din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificate (in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident ex. - A.N.A.F.). - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate livrarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei.Persoanele juridice /fizice straine: *pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, respectiv certificat emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificat, o declaratie pe proprie raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia.Documentul va fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta de calificare-Prezentarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani.Conversia leu-euro se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani similare cu obiectul contractului.2. Declaratie de conformitate aferenta combustibilului ofertat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2013 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer