Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie combustibili


Detaliu pentru invitatia numarul 324705
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA AEROPORT TRANSILVANIA TARGU MURES
Numar invitatie: 324705/23.04.2012
Denumire contract: Achizitie combustibili
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA AEROPORT TRANSILVANIA TARGU MURESCod fiscal: RO 4276000, Adresa: Vidrasau DN 15, km 14, 5 soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures, Vidrasau, Telefon: 0265328259, Fax: 0265328257
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vidrasau DN 15, km 14, 5 soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures, Vidrasau, Romania, cod postal: 547612, telefon: +40 265328259, fax: +40 265328257, persoana de contact: Ioana MARIA Harfas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: R.A.Aeroport Transilvania Targu Mures, soseaua Targu Mures - Ludus, km 14, 5, localitatea Vidrasau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie combustibili
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie furnizarea combustibililor conform cantitatilor si specificatiilor continute in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 467.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare diferentiat pe loturi astfel: Lot 1 ? 23.000 litri Motorina ? 1.073 LeiLot 2 ? 5.000 litri Benzina ? 223 LeiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorModul de constituire a garantiei pentru participare : Garantia pentru participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin ordin de plata in contul R.A. Aeroport Transilvania targu Mures si confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1Declaratii privind eligibilitatea: 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34 / 2006:3Declaratii privind neincadrearea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006, formularul se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.4 Certificat de participare la licitatiecu oferta independenta cf ordin 314/2010 al ANRMAP.5. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPersoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii: Runcan Petru Stefan - director general, Hang Marioara - director economic, Baceanu Toni - sef Centru, Pop Ioan Petru - inginer sef, Comisia de achizitii: Sonica Carmen, Hang Marioara, Harfas Ioana, Lorinczi Reka, Bratulescu Mariana, Comisia de receptie: Pop Ioan Petru, Potcoava Cristian, Hang Gheorghe, Florea Aurelia 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Din certificat sa rezulte situatiapbligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident .3. Certificat constator eliberat de ONRC- se va solicita in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2010 (sau echivalent in cazul persoanelor juridice straine), prezentarea si completarea Formularului 4(Informatii generale) din care sa rezulte cifra de afaceri din domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani de minimum 129467, 74 lei;Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere completata conform Formular nr. 5; cuprinzand numarul de contracte, din care sa reiasa ca ofertantul a prestat in ultimii 3 ani, de la data depunerii ofertelor, contracte similare., Se vor prezenta cel putin 1 sau maxim 3 recomandari din partea unor Achizitori/ clienti diferiti din ultimii 3 ani din domeniul de activitate aferent obiectului contractului(completate conform Formular nr. 6 din Sectiunea III).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.04.2012 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer