Achizitie publica - Achizitie combustibili lichizi ? motorina euro ? 12289 litri si benzina fara plumb ? 6320 litri cu livrare franco ? depozit autoritate contractanta
Detaliu pentru invitatia numarul 339467
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339467/15.11.2012
Denumire contract: Achizitie combustibili lichizi ? motorina euro ? 12289 litri si benzina fara plumb ? 6320 litri cu livrare franco ? depozit autoritate contractanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Militara 0465 BucurestiCod fiscal: 14539766, Adresa: str. Jandarmeriei nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-3198004, Fax: 021-3198005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Jandarmeriei nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013894, telefon: +40 214096405, fax: +40 213198005, persoana de contact: Lucian CIOACA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.M.0465 Bucuresti, camera 55, Cazarma Baneasa, str. Jandarmeriei nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013894
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie combustibili lichizi ? motorina euro ? 12289 litri si benzina fara plumb ? 6320 litri cu livrare franco ? depozit autoritate contractanta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE DE CARBURANTI LICHIZI (MOTORINA EURO ? 12.289 LITRI SI BENZINA FARA PLUMB ? 6.320 LITRI) CU LIVRARE FRANCO ? DEPOZIT AUTORITATE CONTRACTANTA
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 779.83 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Operatorul economic trebuie sa prezinte garantia pentru participare astfel: in valoare de: 800, 00 lei pentru lot 1- motorina euro, 400, 00 lei pentru lot 2- benzina fara plumb sau 1200, 00 lei pentru ambele loturi. Valabilitate: Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, astfel cum a fost solicitata prin documentatia de atribuire (art.85 lit.b) din HG 925/2006), respectiv 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitati de constituire: sunt reglementate de art. 86 din H.G. nr. 925/ 2006, (casieria unitatii: l-v: 08.00?09.00 si 14.00?16.00, inainte de data de deschidere a ofertelor). Pentru OP, cont RO74TREZ7015005XXX000128, deschis la T.M.B.-Sector 1. Dovada constituirii garantiei de participare - cel mai tarziu la deschiderea ofertelor: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - in original, celelalte documente - copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, purtand confirmarea bancii emitente. Garantia de participare nu se introduce in plicul care contine oferta. Retinerea / restituirea garantiei pentru participare - in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006, respectiv art. 278 ind. 1 din OUG. 34/2006. NOTA: Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor, de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, de catre comisia de evaluare.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea contractului, fara T.V.A. Garantia de buna executie se constituie de catre ofertant in cf. cu prevederile art. 90 alin.(1) din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante (Formularul nr. 19, din cadrul documentatiei de atribuire). Termenul de valabilitate: conform alin.(1), art.92 din HG 925/2006:14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. Garantia de buna executie va fi constituita, de catre ofertantul castigator, cf.art.87 alin.(1), lit.b) din HG 925/2006, respectiv in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, devenind anexa la acesta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu ORD. ANRMAP nr. 314 /1210.2. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12A).3. Certificate constatatoare, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident) din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei .?Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara), ?Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va puteafi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare, cu excep?ia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 9 C.pr.fiscala.4. Declarazia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12B).5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12C).NOTA: Ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie.Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii care se afla intr-una din situatile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.6. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul 69^1). ?Declaratiaprivind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.NOTA: Ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi exclusi de la procedura de achizitie.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele care semneaza documente in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Balint Zoltan, Paraschiv Catalin, Stefanescu Catalina Carmen, Todor Eugen, Cioaca Lucian, Ignat Eugen, Stan Maria, Marinescu George, Badea Marius, Neagoe Ana, Osaceanu Roxana.NOTA: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 60 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca: ? obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul achizitiei, ?nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice, asa cum sunt prevazute la art.180 si art.181 lit.d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru persoane fizice romane: Autorizatia de functionare (original sau copie conforma cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate producerea, respectivcomercializarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie.NOTA: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil incheiat la 31.12.2011, precum si contul de profit si pierderi (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident), in copii conforme cu originalul, vizate si inregistrate de organele competente, si orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale), prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. 2. Fisa de informatii generale (Formularul 20).NOTA: 1.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006. 2.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupurilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Daca este cazul, ofertantul va prezenta o lista cu subcontractantii si acordurile de subcontractare incheiate cu acestia (cf.Formularul nr.12G cu anexa), caz in care se va proceda conform art. 96, alin. 1 si 2 din H.G. nr. 925/2006., Certificate, rapoarte de incercari sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante. Ofertantii romani vor prezenta: - documente emise de organisme acreditate, care sa ateste ca este implementat sistemul de management al calitatii, pentru produsele ofertate de furnizor. Ofertantii straini: - care nu au sediul in Romania trebuie sa detina o certificare sau o acreditare, pentru acelasi domeniu si acelasi nivel, acordata de un organism national ori international, recunoscut de o tara membra UE sau NATO. Alte probe sau dovezi in masura in care confirma asigurarea unui nivel corespunzator celui solicitat, in conditiile prevazute de art. 193 din O.U.G. nr. 34 din 19 aprilie 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele (certificatele) trebuie sa fie valabile la data depuneriii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau solicitare la [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2012 12:28