Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE COMBUSTIBILI MOTORINA SI BENZINA FARA PLUMB


Detaliu pentru invitatia numarul 321684
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 0520
Numar invitatie: 321684/13.03.2012
Denumire contract: ACHIZITIE COMBUSTIBILI MOTORINA SI BENZINA FARA PLUMB
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0520Cod fiscal: 4358096, Adresa: GHEORGHE BARITIUNR.19-21, Timisoara, Telefon: 0256490990, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: GHEORGHE BARITIUNR.19-21, Timisoara, Romania, cod postal: 300167, telefon: +40 256490990, fax: +40 256293627, persoana de contact: Timisoara GHEORGHE BARITIUNR.19-21
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. GHEORGHE BARITIU NR. 19-21, TIMISOARA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE COMBUSTIBILI MOTORINA SI BENZINA FARA PLUMB
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE COMBUSTIBILI MOTORINA SI BENZINA FARA PLUMB
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.240 RON, Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului in procet de 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului.Forma de constituire a garantiei de buna executie, conform prevederilor art. 90 alin (1) sau (2) din H.G. 925/2006.Perioada de valabilitatea a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile art. 91 si 92 din H.G. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea.2.Certificate constatatoare in original sau copii, semnate si stampilate pentru "conformitate cu originalul, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele locale, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-conform art. 9(2) din Ordinul 509/2011.3.Declaratia privind neancadrarea in prevederile art. 181 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire(Formularul nr. 12B)4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribure(Formularul nr. 12C).5.Certificatul pentru participare cu oferta independenta-conform Ordinului nr.314/20106.Declaratia pe proprie raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006.Persoanele cu functii de decizie din partea autoritatii contractante cu atributii in ceea ce priveste, organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt;
-General de brigada Miron Ovidiu Marius-Col. Gaspar liviu-Lt. col. Popovici Gelu-Lt. col. Pacesila Petrisor-Mr. Cristescu Popescu Dumitru-Mr. Pirvoni Horia-Lt. Matei Marius In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Din Certificatul constatator emis de Registrul Comertului de pe langa tribunalul Teritorial de care apartine, trebuie sa rezulte ca: -obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul achizitiei, -nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventiei, -nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil aferent anului 2010, in copie vizat si inregistrat de organele competente.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta il poate prezenta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa de informatii generale se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire(Formularul nr.20). Documente emise de organisme acreditate , in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul"care sa ateste ca este implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele din standardul cu seria SR-EN-ISO 9001:2001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP; La sediul unitatii contractante; site-ul www.jandarmeriatimis.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer