Achizitie publica - achizitie combustibili pentru toate salinele SNS SA
Detaliu pentru invitatia numarul 350847
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350847/23.07.2013
Denumire contract: achizitie combustibili pentru toate salinele SNS SA
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 23.07.2013 12:44)
Motive anulare:
Altele
Observatii: In mod eronat prezentei invitatii s-a anexat documentatia cu combustibilii. In22 iulie s-a transmis catre helpdesk un email prin care am cerut respingerea prezentei invitatii. Pentru documentatia de fata vom crea anunt de participare.
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala a Sarii - SACod fiscal: RO1590430, Adresa: Calea Victoriei 220, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213178981, Fax: +40 213178980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Salina Cacica, str.Republicii nr.9, com.Cacica, Jud. Suceava, tel.0230/237293, fax 0230237084, persoana de contacta ing.I. Enache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Salina Cacica, str.Republicii nr.9, com.Cacica, Jud. Suceava, tel.0230/237293, fax 0230237084, persoana de contacta ing.I. Enache
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (extractia sarii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie combustibili pentru toate salinele SNS SA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de produse petroliere pentru toate sucursalele SNS SA si de servicii aferente furnizarii acestor produse petroliere, respectiv de transport DDP la salinele SNS SA.
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 544, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de: - Lot 1 ? 112.000 lei; - Lot 2 ? 4565 lei; - Lot 3 ? 5170 lei; - Lot 4 ? 2.000 lei; - Lot 5 ? 3.300 lei Perioada de valabilitate a GP va fi cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Daca ofertantul este IMM, indeplinind cond. prevazute de Legea nr. 346/2004 cu modif. si completarile ulterioare, acesta poate depune GP in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii doc. doveditoare privind statutul de IMM prevazute de legislatia in vigoare. Echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta decat leul se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile inainte de data publicarii anuntului de participare. Garantia pentru participare se poate constitui astfel: ?prin ordin de plata in contul RO44BRDE445SV65087244450 deschis la BRD sucursala Doroban?i, sau ?printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara (Formularul anexat nr. 11) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original. Neconstituirea GP pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. GP se elibereaza conform art. 88 din HG925/2006. Restituirea GP se face pe baza unei cereri depuse la sediul SNS SA ? Serviciul Achizitii, indicand contul bancar si banca unde se vor vira banii si denumirea procedurii (Formular nr. 10). In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare poate fi emis in numele Liderului asocierii sau al oricarui membru al asocierii, cu conditia nominalizarii, pentru situatiile de executare totala sau partiala mentionate in prezentul subcapitol, a tuturor membrilor asocierii.
Garantie de buna executie
Furnizorul se obliga sa constituie GBE a contractului, in cuantum de 7% din val. contractului, fara TVA.GBE a contractului se constituie printr-un instrum. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc de asigurari, depus de furnizor la sediul achizitorului, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, ce va deveni anexa la contract. sau GBE a contractului se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile introduse de furnizor la plata. Furnizorul are oblig. de a deschide un cont special la dispozitia AC, la o banca agreata de ambele parti contractante, si sa depuna in acest cont o suma initiala care nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din val.contractului. Furnizorul va preda AC, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, o scrisoare vizata de banca din care sa rezulte contul special si conditiile in care se poate ridica garantia (numai cu acordul scris al achizitorului). AC urmeaza sa alimenteze acest cont pana la concurenta sumei stabilita drept GBE. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea furnizorului. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste, nu isi executa, executa cu intarziere sau executa necorespunzator obligatiile asumate prin prezentul contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra GBE, achizitorul are oblig.de a notifica acest lucru furnizorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile contractuale privind cantitatea si calitatea produsului livrat. Achizitorul are dreptul de a executa GBE in cazul in care furnizorul intarzie livrarea combustibilului peste termenul prevazut. Achizitorul va restitui GBE in termen de 14 zile de la data receptiei ultimei livrari, dc nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) Completarea Formularului 1, in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Completarea Formularului 2, in original;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Completarea Formularului 3, in original.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie sau care sunt direct implicate inorganizarea procedurii de achizi?ie sunt urmatoarele: Director General ? Aurel Bucur;Director Economic ? Adrian Voicu;Muraru Gabriel ? Director TIC;Francisc Torpenyi ? Director TehnicGrudnicki Nicolae ? Director Productie;Tanasa Lucia ? Director Vanzari;Ciobotaru Ciprian ? Director Management;Radu Ene ? Director TurismSef Serviciu ? Daniel AldeaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Completarea Formularului 4, in original. - Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente) precum si certificat de rezidenta fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.- Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic.- Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de reprezentantii legali, obiectul de activitate. Informatiile inscrise in certificatul constatator sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract;c. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotitede traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.e. Documente care dovedesc forma de inregistrare vor contine datele actuale ale operatorului economic.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. (formular 6 +anexa). Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Certificarea Sistemului de Management al calitatii ISO 9001-2008 sau a oricarui standard echivalent emis de organisme stabilite in alte tari ale U.E.;Certificarea Sistemului de Management al mediului ISO 14001-2002, in domeniul solicitat .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P si solicitare la autoritatea contractanta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.08.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.07.2013 08:45