Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie componente hardware pentru sistemul supraveghere video Geviscope ? HS/HR


Detaliu pentru invitatia numarul 326210
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Afacerilor Externe
Numar invitatie: 326210/11.05.2012
Denumire contract: Achizitie componente hardware pentru sistemul supraveghere video Geviscope ? HS/HR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Afacerilor ExterneCod fiscal: 4266863, Adresa: Aleea Alexandru, nr 31, sector 1, Bucuresti, Telefon: 230.23.56, Fax: 230.21.79
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Schengen/ Unitatea Implementare Programe Schengen, Str.Ermil Pangratti, nr. 20, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011884, telefon: +40 212304647, fax: +40 212314842/43, persoana de contact: Calin Ionita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Schengen/ Unitatea Implementare Programe Schengen, Str.Ermil Pangratti, nr. 20, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011884
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie componente hardware pentru sistemul supraveghere video Geviscope ? HS/HR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de componente necesare imbunatatirii si completarii sistemelor integrate de supraveghere video aflate in operare.
II.1.6) CPV: 32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 536, 978 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare se poate constitui/restitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G. nr. 925/2006. Se va retine constestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006.Garantia de participare se va constitui sub forma unui instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurare, pentru suma mai sus mentionata (Formular nr. 18). In cazul in care scrisoarea de garantie de participare este emisa de catre o societate de asigurare, ofertantul trebuie sa faca dovada platii politei de asigurare aferenta.In cazul unei asociatii, documentul de garantare va fi emis pe numele liderului asociatiei.Nota: Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse in conformitate cu art.33, al.(3), lit.b) din HG 925/2006.2. Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004. - in acest sens se va prezenta Formularul nr. 6ATENTIE : Lipsa declaratiei sau prezentarea acesteia fara a fi completata conform prevederilor din actul normativ mentionat va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.3. Perioada de valabilitate a garantiei de participare : minim 90 de zile de la data deschiderii ofertei.4. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
GBE se const in max 5 zile lucr de la data semnarii ctr;Cuantumul GBE 10% din pretul ctr fara TVA;Forma constit conf prev art90 alin1 din HG 925/2006;Mod const scris de GBE(Form19) prez in orig in lb ro sau daca e emisa in alta lb scris de GBE va fi prez in orig insotita de o traducere autoriz in lb ro si va fi dep inainte de data semnarii ctr de castigator;Daca scris de GBE e emisa de o soc de asig ofertantul va dovedi plata politei de asig aferenta;Per de valab a GBE inca 14 zile dupa term limita de finalizare a ctr;GBE va fi retinuta/restituita conf art 91 si 92 din HG 925/2006;Conf prev art16 din L346/2004 IMM-urile benef de red cu50% a cuantumului GBE stabilit in documentatie;Pt demonstr incadr in categ IMM-urilor op ec au oblig de a prez la data si ora stab pt desch ofertelor declr privind incadr intrepr in categ IMM-urilor prev in Anexa1 la L346/2004(Form6);Lipsa declr/prez declr fara a fi completata conf prev din L346/2004 va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita documente care atesta situatia personalaOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 11 ?Declaratie privind eligibilitateaSe solicitadeclaratii privind calitatea de participant la proceduraOperatorul economic (lider, asociat, subcontractant) trebuie sa completeze Formularul nr. 12? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente constatatoare1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.3. Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator (sau echivalent) precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art. 180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea.Se potprezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.Pentru persoanele fizice/juridice straine: Documente edificatoare emise de autoritatile competente ale tarii de resedinta, echivalente documentelor solicitate la punctele 1, 2 si 3 (traducere autorizata in limba romana).In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit unul sau mai multe documente de natura celor prevazute la pct. 1, 2 si 3 poate fi prezentata o declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca nu se emit/emite astfel de document/documente.Declaratie de participare cu oferta independenta.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din OUG 34/2006 Form 21. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Daniel Eusebiu Gosea, director, Alexandru Enache, sef serviciu, si Marian Mihail Tache, p. sef serviciu.Operatorul economic (lider, asociat ) trebuie sa completeze Formularul nr. 20 Persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are sediul social/domiciliul sau apartenenta din punct de vedere profesional, precizand numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domenii de activitate; Obiectul contractului trebuie sa corespunda domeniului de activitate mentionat in respectivul document/documente.Nota: In situatia documentelor emise in alta limba decat cea romana, acestea vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind situatia economico-financiara: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca indeplinesc urmatoarea cerinta minima: ?cifra de afaceri medie anuala globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei ani bugetari incheiati (2008, 2009 si 2010) sa fie mai mare decat 240000 euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita experienta similaraOfertantul trebuie sa prezinte lista principalelor contracte similare obiectului prezentei proceduri de achizitie Contractele de livrari de bunuri finalizate in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante/clienti privati. Valoarea cumulata a ctr prez in Form3 tb sa fie de min 123000 ?, Recomandarile/certificarile vor fi transmise/consemnate de o autoritate contractanta beneficiara produselor/de client privat beneficiar al produselor si vor fi depuse in original/copie legalizataIn cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativLista cuprinzand asociatii si subcontractantii, completata de liderul Asocierii, Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta tb sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplin ctr, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pt indeplinirea contractului. Intelegerea tb sa stipuleze ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a ctr.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi op ec, va semna o decl prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castig va legaliza asocierea, iar ctr de asociere legalizat va fi prez Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii ctr de achiz.Fiecare subcontractant va completa cu propriile date Form12 si Form13., In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider. Existenta unui sistem propriu de asigurare a calitatiiOfertantul va prezenta dovada certificarii ISO 9001:2008 pentru sistemul propriu de asigurare a calitatii.Certificatul va fi prezentat in original sau copie legalizata si trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertei.Nu se admit operatori economici in curs de certificare.Neprezentarea documentelor care fac dovada certificarii ISO 9001:2008 pentru sistemul propriu de asigurare a calitatii va conduce la descalificarea ofertei ca neconforma.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul Frontierelor Externe)
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer