Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE COMPUTERE DE BIROU


Detaliu pentru invitatia numarul 288245
Autoritate contractanta
UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA
Cod de identificare fiscala: 4301332
Adresa: BD. MAMAIA NR.124, Constanta
Telefon: 0241606401
Fax: 0241606410
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACHIZITIE COMPUTERE DE BIROU
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ACHIZITIE COMPUTERE DE BIROU
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 11.04.2011 17:10
Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: UNIVERSITATEA , ,OVIDIUS" CONSTANTAB-dul Mamaia, nr.124, Serviciul Tehnic - Biroul Achizitii Publice, Camin 1, parter, camera 17; TEL: 0241-606402;FAX: 0241-606493
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UNIVERSITATEA , ,OVIDIUS" CONSTANTAB-dul Mamaia, nr.124, Serviciul Tehnic - Biroul Achizitii Publice, Camin 1, parter, camera 17; TEL: 0241-606402; FAX: 0241-606493
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 500, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.eligibilitate;Decl.priv.neincadr.in prev.art.181/OUG 34/2006Certif.de part.cu of.independentaDecl.priv.cal.part.la proceduraCertif.de atestare fisc.emis de Dir.Gen.Fin.PubliceCertif.fiscal priv.impozitele si taxele localePers.jurid.romane: Certif. constatator emis de Of.Reg.Comert.Pers.fiz.romane: Certif.UNIC de Inregistrare la Reg.Comert.Aut.de functionare; Pers.jurid.straine: Doc.care dovedesc o forma de inreg/atest. din pct.de vedere profes.traduse si Doc.edific. prin care sa dov. ca si-a îndeplinit oblig.de plata a impozit., taxe si contrib.catre buget.Inform.generaleBilant contabil la 2008;2009 si 30.06.2010COD IBAN deschis la TrezorerieDecl. cu lista princip. livrari de comp.birouîn ultimii 3 ani .1 contractsimilar ca obiect. O recomandare.Decl.privind efectiv. medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de cond.Standard de asigurare a calitatii: Certificat ISO: 2008ptr.op.ec.ofertantGarantia de particip.: 5000 lei
SEAPGARANTIE PARTICIPARE SOLICITATA IN CUANTUM DE 5000 LEI
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer