Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie computere de birou pentru dotarea Centrelor de Documentare si Informare


Detaliu pentru invitatia numarul 173462
Autoritate contractanta
Casa Corpului Didactic Vaslui
Cod de identificare fiscala: 4226419
Adresa: Str. Stefan cel Mare nr. 37, Vaslui
Telefon: 0235317279
Fax: 0235317279
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie computere de birou pentru dotarea Centrelor de Documentare si Informare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie de computere de birou pentru dotarea Centrelor de Documentare si Informare conform caietului de sarcini
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 25.09.2008 14:09
Data limita de depunere a ofertelor: 06.10.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Casa Corpului Didactic Vaslui, str. Stefan cel Mare nr. 37, cod 730178, jud. Vaslui
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.10.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Casa Corpului Didactic Vaslui, str. Stefan cel Mare nr. 37, cod 730178, jud. Vaslui
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
V.1. Declaratie privind elegibilitatea (formular 12A);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 (12B);V.2. Certificat de inregistrare fiscala(CUI);Documente edificatoare care sa dovedeasca oforma de înregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/ atestare ori apartenenta din punctde vedere profesional in conformitate cuprevederile legale din tara in carecandidatul/ofertantul este rezident, in originalsau copie legalizata.V.3. Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2B);Bilantul contabil pe ultimii 3 ani financiari;V.4. Lista principale livrari in ultimii 3 ani (12D);Experienta similara (B3);Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii;V.5. Standarde de asigurare a calitatii.
Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul autoritatii contractante pe suport de hartie, contravaloarea fiind de 20 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer