Achizitie publica - Achizitie computere personale, laminator A0, scaner A0 si autoturism de teren
Detaliu pentru invitatia numarul 356321
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356321/05.12.2013
Denumire contract: Achizitie computere personale, laminator A0, scaner A0 si autoturism de teren
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Cercetari si Amenajari Silvice - BucurestiCod fiscal: RO 2607964, Adresa: Sos. Stefanesti nr. 128, Voluntari, Telefon: 021 350 32 45, Fax: 021 350 32 45
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie computere personale, laminator A0, scaner A0 si autoturism de teren
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare 29 buc. computere personale, 1 buc. scaner A0, 1 buc. laminator A0 si 1 buc. autoturism de teren
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 347, 028 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: conform specificatiilor aferente fiecarui lot. Echivalenta garantiei de perticipare depusa in alta moneda decat leul se va face la cursul BNR leu/alta valuta dinnainte cu trei zile fata de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de osocietate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi depus in SEAP semnat cu semnatura electronica de emitent sau se va depune la sediul autoritatii contractante in original cel mai tarziu pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor.In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul ICAS (RO2607964, J40/450/1991): RO46RZBR0000060000681184 ? Raiffeisen Bank Voluntari, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie scanatasi postata pe SEAP in fisier separat denumit ?Garantie de participare? impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica iar o copie a acestui document confirmat de banca la sediul autoritatii contractante pana ladata limita de depunere a ofertelor.Modul de restituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3 din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a livrat produse similare cu cele supuse procedurii de achizitie publica. Se va prezenta "Lista principalelor livrari de produse similar din ultimii 3 ani ", care poate fi insotita de "certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar" prin care ofertantul va face dovada livrarii de produse similar obiectului contractului din ultimii 3 ani. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardului ISO 9001 de asigurare a calitatii sau alte dovezi sau documente echivalente - Se va prezentare cupie certificata "conform cu originalul" a certificatului care atesta respectarea standardului ISO 9001 sau alte documente echivalente, cu valabilitate la termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2013 15:50