Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie computere portabile si computere personale


Detaliu pentru invitatia numarul 339555
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centrul National de Evaluare si Examinare
Numar invitatie: 339555/15.11.2012
Denumire contract: Achizitie computere portabile si computere personale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul National de Evaluare si ExaminareCod fiscal: 26311639, Adresa: STR GENERAL BERTHELOT, NR 26, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 0213144411, Fax: 0213103207
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR GENERAL BERTHELOT, NR 26, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010168, telefon: +40 213144411, fax: +40 213103207, persoana de contact: IANA DRUTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. General Berthelot, nr. 26, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie computere portabile si computere personale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in achizitia de computere portabile (Laptop-uri) si computere personale (Desktop-uri) pentru proiectele POSDRU derulate de institutie, ele constituind doua loturi.
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 472, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui fie prin virament bancar, fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare: lot 1 - 4000 lei, lot 2 - 5400 lei. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, acesta se va constitui in urmatorul cont bancar RO56 TREZ 7015 005X XX01 0637; In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004.Pentru echivalenta lei/euro se va avea in vedere cursul din data de publicare a invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie a contractului este de 5% din valoarea contractului fara TVA. garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile Art.90 din HG nr. 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - in original semnata si stampilata de reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioarein conformitate cu Formularul nr. 3 - din Sectiunea II, FORMULARE, in original semnata si stampilata de reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic.3. Dovada platilor catre bugetul consolidat de stat, precum si catre bugetul de taxele si impozitele locale.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul economic are sediul social.Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul economic are sediul social.Documentele se vor prezenta in, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata prin stampila si semnatura reprezentantului legal/imputernicit si vor trebui sa ateste ca firma ofertanta nu a inregistrat datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu Formularul nr. 4 din Sectiunea II, FORMULARE, in original semnata si stampilata de reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G 34/2006 pentru operatorul participant la procedura si pentru tertii sustinatori, in conformitate cu Formularul nr. 5 din Sectiunea II, FORMULARE, in original semnata si stampilata de reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus, inclusiv eventualii subcontractanti.Nota: Persoanele cu functie de conducere din cadrul Autoritatii Contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Silviu Cristian Mirescu - director si manager proiecte, Alina Bianca Dragan - responsabil financiar proiecte, Iana Druta - responsabil achizitii 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte urmatoarele: - obiectul de activitate al ofertantului;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile si completarile ulterioare, sau ca operatorul economic se afla in incapacitate de plata.Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul conform Ordinului 509/2011 al ANRMAP.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident, din care sa rezulte urmatoarele: - obiectul de activitate al ofertantului;
- nu sunt inscrise mentiuni speciale privind procedura insolventei, sau ca operatorul economic se afla in incapacitate de plata.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu toate modificarile si completarile ulterioare.2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu Formularul nr. 6 -din Sectiunea II, FORMULARE, in original semnata si stampilata de reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata prin stampila si semnatura reprezentantului legal/imputernicit al operatorului economic, in limba in care au fost emise si insotite de o traducere autorizata in limba romana. AC va cere, primului clasat, certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri, din domeniul aferent contractului cf. art 185/OUG34/2006, pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim: valoarea estimata a achizitiei pentru fiecare lot in parte cf. art 10 alin (2) din HG925/2006, cu respectarea preved. art. 9 lit.b/hg 925/2006. Ofertantii vor prezenta situatiile financiare anuale (bilant contabil, contul de profit si pierdere) pentru ultimii trei ani inregistrate si vizate de autoritatile competente si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata prin stampila si semnatura reprezentantului legal/imputernicit al operatorului economic. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, conform art 188, alin (1), lit a) din OUG 34/2006, Experienta similara pentru fiecare lot in parte. Pentru fiecare contract se va prezenta fisa de experienta similara cf. formular 9, Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa prezinte minim un contract care, din punct de vedere valoric, sa reprezinte volumul valoric al viitorului contract pentru fiecare lot in parte ce a avut ca obiect livrarea de computere portabile si/sau computere de birou. documente/contract sau informatii relevante din contracte/procese verbale de receptie care sa confirme furnizarea de produse similare.Documentele vor contine date cu privire la: 1.Beneficiarul contractului, 2.Tipul bunurilor livrate, 3.Perioada in care s-a realizat contractul, 4.Valoarea contractului. Documentele se vor prezenta in original, in copie legalizata sau in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata prin stampila si semnatura reprezentantului legal/imputernicit al operatorului economic. Managementul calitatii certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer