Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie conducte alimentare cu apa, pompe submersibile si grup pompare


Detaliu pentru invitatia numarul 337436
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DRAGALINA
Numar invitatie: 337436/16.10.2012
Denumire contract: Achizitie conducte alimentare cu apa, pompe submersibile si grup pompare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DRAGALINACod fiscal: 4445389, Adresa: COMUNA DRAGALINA, JUDETUL CALARASI, Dragalina, Telefon: 0242345028, Fax: 0242345028
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA DRAGALINA, JUDETUL CALARASI, Dragalina, Romania, cod postal: 917080, telefon: +40 242345028, fax: +40 242345028, persoana de contact: MARIAN CLAUDIU POPIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei DRAGALINA, JUDETUL CALARASI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie conducte alimentare cu apa, pompe submersibile si grup pompare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie conducte alimentare cu apa, pompe submersibile si grup pompare - conform caietelor de sarcini atasate
II.1.6) CPV: 44162200-5 - Conducte de distributie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 2.600 lei.Lot 1 ? 1.300 lei. Lot 2 ? 1.000 lei; b).Modalitati de constituire acceptate: -virament bancar in contul autoritatii contractante: sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. -prin plata la casieria autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va prezenta in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. c).In cazul asociatiilor, garantia de participare va fi constituita de catre unul dintre asociati. d).Garantia de participare nu poate fi constituita de catre subcontractanti. e). In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare , acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. f).Garantia de participare se va constitui numai in lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea- 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006; 3.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale-Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale)din care sa reiasa ca ofertantul/canditatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. 4.Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independenta5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 OUG 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii: - Stanciu Marian Gabriel ? Primar, Dumitru Eduard Dan ? viceprimar, Panca Florina ? secretar, Stroe Erica ? contabil, Constantin Victor, Oprea Alexandru, Constantin Vasile Cristinel, Dumitru Eduard Dan, Petre Georgeta, Ghita Nicolae, Ducan Gabriel, Bogateanu Nicolae, Ismana Cristian, Spiridon Petrica, Bogdan Ion, Stoian Nicolae, Baltag Marin ? consilieri. Certificat constatator (original, sau copie lizibilia cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea"in conformitate cu originalul")emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial , in conformitate cu prevederile legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului. 2.Pentru persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este resident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilantcontabil anual- la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ISO 9001/2008 sau certificate echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 08:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer