Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE CONSERVE : FRUCTE SI LEGUME TRANSFORMATE


Detaliu pentru invitatia numarul 352318
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE NEUROPSIHIATRIE CRAIOVA
Numar invitatie: 352318/08.08.2013
Denumire contract: ACHIZITIE CONSERVE : FRUCTE SI LEGUME TRANSFORMATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE NEUROPSIHIATRIE CRAIOVACod fiscal: 12688940, Adresa: CALEA BUCURESTI, NR.149, Craiova, Telefon: 0251/597857, Fax: 0251/597857
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE CONSERVE : FRUCTE SI LEGUME TRANSFORMATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: CONSERVE : FRUCTE SI LEGUME TRANSFORMATE conform caiet de sarcini atasat
II.1.6) CPV: 15330000-0 - Fructe si legume transformate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 490 - 131, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pt ac proced se solicita GP dupa cum urmeaza: Bulion 1Kg-280.00 leiDovlecel in apa-280.00 lei; Conserve fasole verde-680.00 lei;Conserve mazare-240.00 lei;Gem piersici-400.00 lei;Ghiveci de legume-175.00 lei; Rosii in bulion-180.00 lei;Zarzavat ciorbe-200.00 lei;Zarzavat supe-200.00 lei.Ofertantul va constitui GP pentru o perioada de valabilitate de 60 de zile de la data limita de dep a ofertelor.GP se depune in format electronic(scanata)in SEAP cu semnatura electronica sau in original la sediul unitatii noastre pana la data si ora limita de dep a ofertelor. Mod de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara/soc de asigurari, depus in original la sediul autoritatii contractante delegate (garantia sa fie irevocabila, sa prevada plata: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate); b) OP(cont trez. RO38TREZ2915006XXX011014, Trez Craiova; cod fiscal 12688940) confirmat de banca.Data pentru care se determina echivalenta lei/valuta este data publicarii invitatiei de participare, Banca pentru echivalente leu/valuta: B.N.R.Pe OP este obligatorie mentionarea den proced pentru care se constituie. Of care nu fac dovada constit GP vor fi respinse.In cazul in care of declarat castigator se face vinovat de nesemnarea contractului de furnizare produse in conditiile de baza impuse prin documentatia de atribuire, in termenul prevazut, la pretul de atribuire, acesta va pierde GP depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii contractului de achiz.In cazul in care CNSC respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP 1% din valoarea estimata, conform art.278^1 alin. 1) lit. a) din OUG 34/2006 pentru loturile a caror val estimata depaseste valoarea de prag precizata in art.19/OUG34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorC.1 - declaratie prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul nr. 314/2010, emis de A.N.R.M.A.P. Se va prezenta: certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr. 2.C.2 - declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Se va prezenta: declaratia privind eligibilitatea - Formular nr. 12A. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator.C.3 - declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se va prezenta: Formular nr.12B.1.Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, in ceea ce priveste prevederile art. 181 (lit. a, c^1 si d) din OUG 34/2006.C.4 - declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (actualizata). Se va prezenta: Formular nr.12.B.2.Persoanele cu functie de decizie in cadrul Spitalului Clinic de Neuropsihiatrie Craiova sunt : Dr.Popa Luiza Mirela, Ec.Tudor Anca Emilia. comisia de evaluare: Ec.Oprescu Daniel, Cons.Jur.Bloju Catalin, As.Dietetica Avram Margareta, As.Dietetica Diaconu Mihaela. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator.C.5 - declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta: Formularul nr.12C;C.6 - indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat. Pentru persoane juridice/fizice romane, se va prezenta: - certificat de atestare fiscala privind impozitele, taxele catre stat precum si contributiile de asigurari sociale de stat, emis de DGFP care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii care prezinta certificatele fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea acordului cadru. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita. Pentru persoane juridice/fizice straine, se va prezenta: - declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale solicitate. C.1 ? Dovedirea inregistrarii. Se va prezenta: - Certificatul constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. - pentru persoane juridice/fizice romane; - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident- pentru persoane juridice/fizice straine. In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului castigator i se va solicita prezentarea documentelor mentionate, in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentelor depuse in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - cifra de afaceriglobala pe ultimi 3 ani.(2012, 2011 si 2010)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Operatorul economic va prezenta mostre cu titlu gratuit, pentru toate produsele solicitate, respectiv ofertate, pana la data limita de depunere a ofertelor. Mostrele sunt solicitate in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul prezentei achizitiei. Standarde de asigurare a calitatii in domeniul la care se incadreazaprodusele ce fac obiectul acordului-cadru: certificat ISO 9001/ echivalentpentru ofertant, aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere aofertelor.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.Pot fi admisi ofertantii care prezinta documente din care sa reiasa ca auditulde certificare a fost finalizat urmand sa primeasca certificarea propriu-zisa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 20.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer