Achizitie publica - Achizitie conserve 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 349488
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349488/28.06.2013
Denumire contract: Achizitie conserve 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 5Cod fiscal: 17104480, Adresa: B-dul Regina Elisabeta, nr.29-31, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 0724500669, Fax: +40 0213101731
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Regina Elisabeta, nr.29-31, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 0724500669, fax: +40 0213101731, persoana de contact: Alina Apostoaie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 5 B-dul Regina Elisabeta, nr.29-31, sector 5, Bucuresti, Romania etaj 3, camera 43
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie conserve 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie conserve. Se solicita furnizarea produselor la fiecare centru din subordinea D.G.A..S.P.C. sector 5, conform comenzilor transmise lunar. Valoarea estimata fara TVA este intre 118.189, 21 lei si 184.558, 91 lei, conform H.G. nr. 925/2006, valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la data de 31.12.2013 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari daca exista resurse financiare alocate cu aceasta destinatie, fiind incheiat, in acest sens, un act aditional la contract pana la data de 30.04.2014.Optiuni: Conf. art. 6 din HGR 925/2006, prelungire contract posibila prin act adit pana la data de 30.04.2014
II.1.6) CPV: 15331400-1 - Legume in conserva si/sau la cutie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 189.21 - 184, 558.91 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de partic este de 2.363, 78 lei, 2% din val estim a contr ce urm a fi atrib, resp1.181, 89 lei, 1% pt IMM-uri, constit prin vir bancar sau printr-un instr de garant emis in cond leg de o soc banc ori de asig sau prin dep in numerar la casieria aut contr a sumei mai sus aratate, scris de gar banc sau chit care atesta constit prez in orig cel mai tarziu la data desc of.Ptr gar de part dep in alta moneda decat lei, cursul la care se va face echival din lei in alta val va fi cursul stab de BNR val la data public inv de partic. Aut contr are dr de a ret gar de part atunci cand of se afla in sit prev la art. 87, alin. (1) din HGR 925/2006. Conf. art. 278.1 din O.U.G 34/2006, cu modif si compl ult, aut contr va ret din gar de particip un proc de 1% din val estimata a contr in cazul in care CNSC va resp contestatia acestuia ca fiind nefond ori daca contest renunta la contest in cond alin (2) al art. 2781. Lipsa gar de particip conduce la descalific of. Restit gar de particip se face cf art. 88 din HGR 925/2006.Scrisoarea de gar. emisa de soc bancare sau de asig tb : ?prez in original la desch ;?sa faca ref expresa la proc organiz de aut contr;?sa contina in clar den aut contrin fav careias-a constit ;?sa contina val gar care sa coresp sumei prez prin doc de atrib;?sa contina parafa viz a bancii emitente si semnatura aut;?sa fie emisa pentru op ec care a depus of;?sa fie irevocabila;IMM-urile benef de red cu 50% a gar de particip Of care solicita red cuant gar de part cu 50% va prez la desch of IMM-urile benef de red cu 50% a gar de particip Of care solicita red cuant gar de part cu 50% va prez la desch of o decl privind incadr in categ IMM, cf Formularului 7.Decl se prez in orig. Ptr a benef de prev art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004, in cazul asoc este nevoie ca toti acestia sa faca dovada ca reprezinta IMM-uri. Valab gar de parte tb sa fie cel putin egala cu per de valab a of, 90 de zile de la data lim stab pt dep of. ;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 3;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 4;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul 5;4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare Formularul 8.5.Certificat de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) pentru indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Certificatul va fi prezentat in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??;6.Certificat fiscal emis de Directia de impozite si taxe locale, pentru indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local.Certificatul fiscal, va fi prezentat in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Ordin ANRMAP 314/2010.Certificatele fiscale vor trebui sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depune oferta.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Florentina Popescu ? director general, Alina Apostoaie- director economic si Stefan Georgeta- control financiar preventiv.Bugetul autoritatii contractante este aprobat de Consiliul Local sector 5 format din urmatoarele persoane: Agheorghiesei Emil, Bereanu Marius, Birlescu Stefan, Birsan Mihai, Burlacu Oleg, Carp Monica Mihaela, Constantin Vili Mihaela, Croitoru Dan Iulian, Cursaru Paul Gabriel, Diculescu Lucia Alexandra, Dinca Mihalache, Giurca Augustin Razvan, Heput Radu Constantin, Ionita Alexandru Dragos, Iordanescu Camelia, Jelea Bogdan Ion, Manole Petre Florin, Paduraru Alexandru, Goganau Mita, Rosca Alexandru, Schmid Daniel, Stanescu Eugen Victor, Turculet Mihai Adrian, Visan Gabriel Roberto, Perpelea Andreea, Zavara Catalin Valentin.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai sus. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formulare solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta semnata de reprezentantul legal (mentionat in Certificatul Constatator emis de Registrul Comertului). In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana, prezentate in original. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat clar numele intreg al persoanei semnatare. Nu se vor folosi prescurtari. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator de la Registrul Comertului cu privire la: denumirea societatii, sediu, asociati, capital social, administrator. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente). Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Documentele si traducerea autorizata, vor fi prezentate in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul la 31.12.2011/ bilantul la 30.06.2012 vizat si inregistrat la organele competente. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prev. art.186 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele economice si financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia prevederilor art.180, art.181 lit. a), c1) si d) si art. 69¹ din OUG nr. 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul are obligatia de a depune o declaratie privind experienta similara (formularul 6). In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia conform prevederilor art.180, art 181 lit. a), c1) si d) si art. 69¹ din OUG nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2013 13:52