Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie consumabile I.T.


Detaliu pentru invitatia numarul 193996
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARGES
Cod de identificare fiscala: 4469183
Adresa: STR. VICTORIEI, NR.60, PITESTI, Pitesti
Telefon: 0248/607000 INT.20141
Fax: 0248/607000 INT.20141
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie consumabile I.T.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitia pe baza de comandade cartuse de toner, cerneala, toner, cartuse de cerneala pentru imprimante, faxuri, copiatoare.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 06.02.2009 14:09
Data limita de depunere a ofertelor: 16.02.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul de Politie al Jud. Arges, Pitesti, Str. Victoriei, nr.45, jud. Arges
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.02.2009 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul de Politie al Jud. Arges, Pitesti, Str. Victoriei, nr.45, jud. Arges, Serviciul de Logistica.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 0
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 12, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006;3.Prezentare certificate constatatoare(original sau copie legalizata) din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data deschiderii ofertelor;4.Certificat constatator emis de O.R.C.(original sau copie legalizata), valabil la data deschiderii ofertelor;5.Completare fisa de informatii generale.
Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante in baza unei solicitari scrise la fax 0248607000 int.20141.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer