Achizitie publica - Achizitie consumabile medicale (diverse materiale sanitare) prin acord cadru
Detaliu pentru invitatia numarul 336332
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336332/28.09.2012
Denumire contract: Achizitie consumabile medicale (diverse materiale sanitare) prin acord cadru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CARACALCod fiscal: 4395086, Adresa: str.plevnei nr.36, Caracal, Telefon: 0249512884, Fax: 0249512373
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.plevnei nr.36, Caracal, Romania, cod postal: 235200, telefon: +40 0249512884, fax: +40 0249512373, persoana de contact: Firanescu Nicoleta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Caracal , Biroul achizitii publice , str.plevnei nr.36, Caracal, Romania, cod postal: 235200, telefon: +40 0249512884, fax: +40 0249512373.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie consumabile medicale (diverse materiale sanitare) prin acord cadru
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Consumabile medicale (diverse materiale sanitare) , 8 loturi conform descrierii din Anexa B a prezentei Fise de date a achizitiei.
II.1.6) CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 36, 444 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1% din valoarea fara TVA estimata de catre autoritatea contractanta.Cuantumul G.P.pe loturi se regaseste in Anexa B (informatii privind loturile). Trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor). Trebuie sa fie irevocabila. Mod de constituire: 1)- prin virament bancar (inclusiv ordin de plata) in contul Spitalului Municipal Caracal, cod fiscal 4395086, cod IBAN nr. RO04TREZ5075006XXX003763 deschis la Trezoreria Caracal; 2) - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. 3)Se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar. In orice situatie, dovada constituirii G.P. trebuie sa fie prezentata separat de plicul cu documentatii, pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Oferta care nu prezinta dovada constituirii G.P.va fi respinsa fara a fi deschisa oferta financiara, in temeiul art. 33 alin. 3, litera b) coroborat cu art. 36 alin. 1 litera a) din HG nr. 925/2006. Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in cazurile si conditiile prevazute de lege. IMM beneficiza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Pentru G.P. depusa in euro echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 zile .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea indispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si depune FORMULARUL NR. 5 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILTATEA . Va fi prezentata in original.Cerinta nr. 2Operatorul economic ofertant trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si depune FORMULARUL NR. 6 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 DIN OUG. NR. 34/2006 , CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE. Va fi prezentata in original.Se vor depune : -certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general ) .Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Va fi prezentat in original , copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetul local). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Va fi prezentat in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente (certificat de atestare fiscala si certificat de taxe si impozite locale) sau acestea nu vizeaza toate situatiile , atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele catre autoritatile locale , eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. Documentul va fi prezentat in traducere autorizata.Cerinta nr. 3Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie publica in concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere . Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa si depune FORMULARUL NR. 4 din Sectiunea FORMULARE , CERTIFICAT DE PARTICIPARE CU OFERTA INDEPENDENTA. Va fi prezentat in original.Cerinta nr. 4Ofertantii vor completa o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Se va completa si depune FORMULARUL NR. 7 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69¹ DIN OUG. NR. 34/2006 , CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE. Va fi prezentata in original.Referitor la declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006, precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in sensul articolului mentionat ? Primar ing. Ciocazanu Claudiu Eduard, Presedinte Consiliu de Administratie ec. Dumitrescu Danut, Manager Dr. Conea Cristian Enache, Director Medical ? Dr. Savu Maria si Director Financiar-contabil Ec. Banciu Constanta, sef Birou Achizitii -cons.jur. Firanescu Nicoleta, sef Serviciu Aprovizionare - ec. Sulger Dumitru; cons. jur. Patru Monica , Director Ingrijiri Medicale ? As. princ. Georoceanu Cornel, membrii Consiliului de Administratie : dr. Madan Marinela , dr. Radulescu Ion Viorel, dr. Tuta Mihnea Costin, ec. Basch Mihai, Alexe Costica, Liciu Emilian, as. Oprea Eugenia., Cerinta nr.5DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA PROFESIONALA - conform FORMULARULUI NR. 9 din Sectiunea FORMULARE. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului .Se va depune CERTIFICATUL CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Va fi prezentat in original , in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru conformitate, operatorul economic clasat pe locul I il va depune la cererea autoritatii contractante in original sau copie legalizata .Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia, distributia sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Cerinta nr. 2Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului . Se va depune : -AVIZ DE FUNCTIONARE EMIS DE MINISTERUL SANATATII PUBLICE, in temeiul Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale, cu modificarile si completarile ulterioare, prin care se avizeaza functionarea ofertantului pentru activitati de import, comercializare si depozitare pentru dispozitive medicale din categoria celor din care face parte si dispozitivul medical ce face obiectul procedurii de atribuire si in care se specifica faptul ca ofertantul este distribuitor al producatorului dispozitivului medical in cauza. Se va depune acest document sau echivalent al sau. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru persoanele juridice/ fizice straine se vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 - Se va completa si depune FORMULARUL NR. 8 din Sectiunea FORMULARE , FISA DE INFORMATII GENERALE. Se va depune in original, semnat si stampilat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Se va depune: - declaratie de conformitate CE pentru produsele ofertate sau echivalentSe vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Documentele redactate intr-o alta limba vor fi insotite de traducerea in limba romana.Cerinta nr. 2Vor fi depuse mostre cu titlu gratuit.Conform Notificarii din 22 iunie 2012, privind Fisa de datea achizitiei, mostrele se solicita in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP , la www.e-licitatie.rosau de la sediul Spitalului Municipal Caracal, Caracal , str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt, tel. +40 249512880, fax +40 249512373, e-mail [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2012 14:26