Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie consumabile necesare pe anul 2013 pentru imprimantele si multifunctionalele din dotarea Consiliului Judetean Timis (tonere)


Detaliu pentru invitatia numarul 344426
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL TIMIS
Numar invitatie: 344426/28.03.2013
Denumire contract: achizitie consumabile necesare pe anul 2013 pentru imprimantele si multifunctionalele din dotarea Consiliului Judetean Timis (tonere)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TIMISCod fiscal: 4358029, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Timisoara, Telefon: 0256406300, Fax: 0256406301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Timisoara, Romania, cod postal: 300034, telefon: +40 256406426, fax: +40 256406424, persoana de contact: GABRIELA MICSA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, corp anexa, etaj 2, camera E09, Timisoara, Romania, cod postal: 300034, telefon: +40 256406426, fax: +40 256406424, persoana de contact: GABRIELA MICSA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie consumabile necesare pe anul 2013 pentru imprimantele si multifunctionalele din dotarea Consiliului Judetean Timis (tonere)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta achizitie consumabile necesare pe anul 2013 pentru imprimantele simultifunctionalele din dotarea Consiliului Judetean Timis (tonere)
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 903.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.258 Lei (50% pentru IMM-uri ?se va completa Formularul nr. 15?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?); sau echivalent leu/alta valuta la cursul BNR care va fi valabil cu 3 zile inainte de data de depunere al ofertelor. Garantia de participare se poate constitui, conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006: a)prin virament bancar in contul: RO71TREZ6215006XXX000339 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, CUI 4358029. in favoarea Autoritatii Contractante sau b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si prezentat-in original.In cazul in care garantia de participare se constituie prin Scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul 14 ? Scrisoare de garantie bancara.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare: copie dupa doc de plata sau instrum de garantare lipit pe plicul ce contine oferta, langa Formularul nr. 13 ? ?Scrisoarea de inaintare?. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP in cuantumul si formele precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Autoritatea contractanta va retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Termenul de valabilitate al garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de valabilitate al ofertei.
Garantie de buna executie
Constituirea se face conform art. 90 din HG nr. 925/2006. Cuantumul este 5 % din valoarea contractului din valoarea fara TVA.Se constituie prin: - instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original.? retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Contractantul va deschide un cont distinct la dispozitia achizitorului. Sumainitiala depusa nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Achizitorul va emite pretentii asupra garantiei, in limita prejudiciului, dacaoperatorul economic nu isi indeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru op. economic, precizand obligatiile ce nu au fost respectate. Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art. 92 alin. (1) din H.G nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Formular 1 - Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare2. Formular 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3. Certificat de atestare fiscala (bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele4. Certificat de taxe si impozite locale (bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele5. Formular 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura6. Formular 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta7. Formular 5 - Declaratie privind conflictul de interese conform art. 691 din O.U.G. nr.34/2006. Acest document se va prezenta inclusiv de eventualii subcontractanti sau terti sustinatori.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in aprobarea bugetelor sunt: Bitea Nicolae-Florin; Bojin Mihaita; Bologa Gheorghe; Borha Liviu; Cocean Liviu-Marius; Cociobea Sorin; Costa Cosmin-Lascut; Craciunescu Gabriela-Rodica; Cutu Dorin-Pompiliu;Davitoiu Ion;Demea Dorel- Ioan; Gaita Oana-Dana; Gavrilita Bianca-Miruna; Juravle Petru; Lazureanu Aurel; Lelescu Tiberiu-Procopie; Martinescu Marius-Tiberiu; Mihoc Marcel; Moldovan Paul-Bogdan; Negoita Adrian Valentin; Pau Radu-Adrian; Pascuta Adrian; Plavosin Deian-Dan; Popescu Marin; Ritivoiu Mihai; Rus Alain-Florin; Rus Georgeta-Aurelia; Stanciu Pompiliu; Stancu Traian; Supuran Sorin; Szatmari Ioan-Stefan; Radu Marina-Rodica; Zanfir Florian; Bertea Ilie;Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: - Titu Bojin ? presedintele CJT- Ursoiu Maria ? Secretar al Judetului Timis- Dobra Calin Ionel ? Vicepresedinte al CJT- Vasile Marian Constantin - Vicepresedinte al CJT- Marcu Marcel ? Director Executiv Directia Buget Finante- Popa Miliana ? Consilier Juridic- Borza Petru ? Sef Serviciu Financiar Contabilitate- Gabriela Micsa ? inspector superior, responsabil achizitii CJ Timis- Mircea Cepeu ? Sef Serviciu Logistic CJ Timis- Seiman Emil Ioan ? Inspector Serviciu Logistic- Tudor Simona Carmen ? Magaziner- Brinzan Mariana ? Referent Biroul InformaticaNote: (1) Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine.(2) Formularele solicitate trebuie completate si prezentate, in original, in conformitate cu modelele din Sectiunea II ? Formulare, semnate si stampilate de reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic.(3) In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate mai sus, cu exceptia Formularului 4 prezentat doar de lider.(4) Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.(5) Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate insotite de o traducere autorizata in limba romana. Certificat constatator emis de ORC ? (informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunera a ofertelor) din care sa rezulte: obiectul de activitate, codul CAEN, datele de identificare si mentiuni cu privire la procedura insolventei.Documentul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, caz in care in etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantuluiclasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentului in original pentruconformitate. Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/ candidatul este stabilit.Nota: (1) Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie de minim 225800 Lei Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR, pentru anul respectiv 2010 ? 4, 2099;2011 ? 4, 2379; 2012 -4, 4560.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro in Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNRpentru anii 2010, 2011 si 2012.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoare privind incadrarea in IMM.Formular 15 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM., 2.Prezentarea In copie a bilanturilor contabile pe ultimii 3 (trei) ani fiscali consecutivi incheiati de la data limita pentru depunerea ofertelor. Insotite de dovada depunerii si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus (cerintele 1 si 2), iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Operatorii economici in a caror tara nu este prevazuta publicarea bilanturilor contabile vor prezenta alte documente emise de autoritati competente, precum rapoarte de audit, rapoarte ale cenzorilor, etc.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Principalele furnizari de produse in ultimii 3 ani., 2.Experienta, in ultimii 3 ani calculati de la data depunerii ofertelor, in furnizare produse similare.Ofertantul va prezenta un numar de maxim 2 certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, prin care sa confirme furnizarea de produse similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 112900 lei fara TVA. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unui numar maxim de 2 certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, , in copie lizibila cu ment. ?cf.cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant.Ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, care sa confirme indeplinirea cerintelor solicitate si care sa contina date referitoare la: beneficiarulcontractului, tipul activitatilor prestate/bunurilor livrate, perioada in care s-a realizat contractul.Documentele se vor prezenta in original sau copie?conform cu originalul?.Documentele prezentate in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in copie "conform cu originalul" si vor fi, insotite de o traducere autorizata in limba romana., 3.Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comunaIn cazul desemnarii ofertei comune castigatoare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita legalizarea asocierii.Se solicita prezentarea Scrisorilor de imputernicire prin care membrii asocierii nominalizeaza Liderul asocierii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 10:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer