Achizitie publica - Achizitie consumabile pentru aparatura informatica - 2 loturi - CREIR CF CTA
Detaliu pentru invitatia numarul 356325
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356325/06.12.2013
Denumire contract: Achizitie consumabile pentru aparatura informatica - 2 loturi - CREIR CF CTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, prin Sucursala CREIR CF Constanta, Aleea Albastrelelor nr.10, Constanta, Romania, cod postal: 900132, telefon: +40 241617402, fax: +40 241617402, persoana de contact: Belu Daniela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CREIR CF C-ta, Aleea Albastrelelor nr.10, Constanta, etaj III, cam.327
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie consumabile pentru aparatura informatica - 2 loturi - CREIR CF CTA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia de consumabile imprimante laser si faxuri, inkjet si matriceale pentru aparatura informatica, in conformitate cu caietul de sarcini si anexele acestuia, pentru asigurarea conditiilor de munca minime si desfasurarea in bune conditii a activitatii Sucursalei CREIR CF Constanta.
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 561.31 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este 1598 lei (LOTUL 1) si 1593 lei (LOTUL 2);se constituie pentru perioada de cel putin 90 de zile egala cu perioada de valabilitate a ofertei, de la data limita de depunere a ofertelor.1)GP se constituie prin virament bancar in contul Suc.CREIR CF CTA CUI 15855872, cont nr.RO49 TBIB 9311 0019 0011 3101, TBI Bank Constanta sau printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o soc.asig., in original, in cuatumul si pt perioada prevazuta mai sus.b)chitanta la caseria CREIR CTA, numai daca suma nu depaseste 5000 lei.IMM-urile reducere 50%. In orice sit.dovada constit.GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.IMM-urile vor prezenta declaratia privind statul de IMM. AC are dreptul de a retine GP in urmatoarele situatii: ofertantul isi retrage oferta, in perioada de valabil. a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabil.a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr.;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr.de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei.Data pentru care se determina echivalenta leu/valuta: data publicarii anuntului de participare la cursul comunicat de BNR.
Garantie de buna executie
Garant.de buna executie va fi de 5% din pretul contractului, fara TVA.IMM reducere cu 50%.Garantia de buna executie se constituie printr-un instr.de garantare emis in conditiile legii, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conf. art.90, alin.(3) din HG nr. 925/2006. Garantia sa fie irevocabila.Instr.de garant.sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contr.garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri globale, pentru ultimii 3 ani a ofertantului. In vederea sustinerii cifrei medii de afaceri globale ofentantii vor depune bilanturile contabile pentru anii 2011 si 2012, vizate si inregistrate de organele competente sau orice alt document edificator din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe 2012. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: 2010, 2011, 2012., Bilanturi contabile 2011, 2012 vizate si inregistrate de organele competente sau orice alt document edificator ce demonstreza situatia economica si financiara si care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare, conform art. 185, alin. (2) din OUG nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3(trei) ani* continand valori, perioada de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati(Formular 12D din Sectiunea ?Modele de formulare?).In lista livrarilor de produse similare efectuate in ultimii 3 ani sa se regaseasca cel putin un contract sau cel mult 3 contracte in valoare cumulata de cel putin 79.908, 62 lei fara TVA pentru lotul 1, respectiv 79.652, 69 lei fara TVA pentru lotul 2. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar). Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: 2010, 2011, 2012., Tert sustinator daca este cazul.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, 1) - ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si a prevederilor art. 181 lit a), c1), si d) din OG 34/2006., Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un echipament etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc. se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie., Prezentare mostre pentru fiecare tip de produs finit supus achizitiei(lotul 1 si lotul 2), cerinta solicitata in baza art. 188 alin.(1), lit. d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent pentru domeniul supus achizitiei, eliberat de catre organisme de acreditare.Demonstrarea unui nivel corespunzator al calitatii se poate face si prin prezentarea unui document din care sa reiasa ca a avut loc un audit de certificare si urmeaza a se emite certificatul propriu zis. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor. In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita daca fiecare membriu al asocierii este certificat pentru partea de contract pe care o realizeaza. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara op.ec. participant la procedura de achizitie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.12.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2013 08:38