Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie consumabile pentru birou


Detaliu pentru invitatia numarul 303478
Autoritate contractanta
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului Timisoara
Cod de identificare fiscala: 3487181
Adresa: Calea Aradului 119, Timisoara
Telefon: 0721580169
Fax: 0256277174
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie consumabile pentru birou
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30100000-0 - Masini, echipament si accesorii de birou, cu exceptia computerelor, a imprimantelor si a mobilierului (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie consumabile pentru birou (accesorii de birou)
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 06.07.2011 13:20
Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: U.S.A.M.V.B.Timisoara-Calea Aradului nr.119, la REGISTRATURA UNIVERSITATII
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.S.A.M.V.B.Timisoara-Calea Aradului nr.119, la biroul achizitii
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 70, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratieart180 O.U.G. 34/2006; Declaratie art. 181 O.U.G. nr. 34/2006; Certificat de atestare fiscala ref. taxe bugetul de stat; Certificat de atestare fiscala ref.impozitelor si taxelor locale; Certificat constatator emis de ORC sau echivalent ref.obiect furnizare produse similare la procedura, Informatii generale privindsituatia economica si financiara;Declaratie privind livrarea de produse similare;Declaratie priv.calitatea de participant la, declaratie ref. subcontractanti procedura;Certificat participare cu oferta independenta;informatii asociati
Transmisa in SEAP, garantia de participare 1400lei: lot 1=600lei, lot 2=400lei, lot 3=200lei, lot4=200lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer