Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE CONSUMABILE PENTRU DIALIZA RENALA


Detaliu pentru invitatia numarul 325629
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DEVA
Numar invitatie: 325629/03.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE CONSUMABILE PENTRU DIALIZA RENALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DEVACod fiscal: 4374385, Adresa: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Telefon: 0254214616, Fax: 0254254212516
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Romania, cod postal: 330084, telefon: +40 254214616, fax: +40 254254212516, persoana de contact: ECATERINA RODICA LUCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Deva, STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Romania, cod postal: 330084 - sala de sedinta.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE CONSUMABILE PENTRU DIALIZA RENALA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: 1.Cateter pt.dializa peritoneala, drept, tip Tenckhoff, adulti, 36 cm.buc, cant. min.1buc.- cant. max.12buc, 2.Extensie cateter DP compatibil cu sistemul stay-safe buc, cant. min.1buc.- cant. max.12buc, 3.Capace dezinfect.pt.dializa peritoneala compatibile cuStay-Safe, cant.min.1320buc-cant.max.15840 buc, 4.Suport CAPD-organizator pt.dializa peritoneala, cant. min.1buc.- cant. max.12buc, 5.Dezinfectant pt.dializa peritoneala, pe baza de alcool, fl/500 ml, cutie cu 2 fl cant.min.18buc-cant.max. 216buc, 6.Dezinfectant pt.dializa peritoneala, pt.suprafete si tegumente, fl de 250 ml, cutie cu 3 fl, cant.min.14buc- cant.max.168buc, 7.Pungi cu solutie pt.dializa peritoneala stay-safe, 2litri, (15, 00 g/dl), cant.min.600buc-cant.max.7200buc, 8.Pungi cu solutie pt.dializa peritoneala stay-safe, 2litri, (42, 50 g/dl), cant.min.240buc-cant.max 2880buc9.Pungi cu sol. pt.dializa peritoneala stay-safe, 2 litri, (22, 73 g/dl), cant. min.480buc-cant.max.5760buc, 10.Acid peraceticlitru, cant. min. 150litrii-cant. max.1800litrii.
II.1.6) CPV: 33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 472, 863.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare este in valoare de :4729 lei fara TVA, Valabilitatea garantiei este de 90zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constitue prin virament bancar in contul Spitalului Judetean de Urgenta Deva : RO52trez3665006xxx005239 la Trezoreria Deva sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , sau depunere in numerar la caseria spitalului.Garantia de participare se prezinta in original la Spitalul Judetean de Urgenta Deva , str. 22 Decembrie , nr. 58, jud. Hunedoara ? la registratura , DATA si ORA LIMITA PENTRU DEPUNEREA GARANTIEI DE PARTICIPARE : ???????ORA ..............
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul/asociatul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006.Ofertantul/asociatul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181din OUG. 34/2006 Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire conf art.181 lit a)c1), d).CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta(Conf.Ordin 314/21.10.2010).(1)Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P. care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul(2).Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala , care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Pentru persoanele fizice sau juridice straine: Prezentarea documentelor mentionate la pct.1 si 2., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 1. si -2. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei sunt: Silviu George Didilescu-manager, Vetuta Stanescu-director financiar-contabil, Ludosean Ioan-Sef Serviciu Administrativ, Liliana Negrea-sef birou achizitii, Vidican-Dinu Ramona-referent birou achizitii, Iulia Bartan-consilier juridic.Declaratia de neincadrare in art 69/1 se solicita atat subcontractantului cat si tertului sustinator. Certificat constatator emisde Oficiul Registrului Comertului, ( original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul )din care rezultacaa) obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publiceb) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romanaOfertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie de distributie en-gros/echivalent, Un document constatator/recomandare care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire aobligatiilor contractualede catre contractant, precizand daca in ultimii doi ani si-a indeplinit corect sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, Declaratie de conformitateCE a producatorului in care se precizeaza conformitatea dispozitivul cu una din directivele europene in domeniu: Directiva 93/42 CEE, 98/79 CEE, 90/385 CEE, dupa caz/act echivalent, Lista principalelor livrari de produse efectuatein ultimii 3 anicontinand valori, perioade de livrare, beneficiari?Formularul 4. Certificare sisteme de management al calitatii ISO 9001:2008/echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP SAU SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer