Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie consumabile pentru hemodializa


Detaliu pentru invitatia numarul 339344
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.IOAN
Numar invitatie: 339344/14.11.2012
Denumire contract: Achizitie consumabile pentru hemodializa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.IOANCod fiscal: 4204178, Adresa: Sos.Vitan Barzesti Nr.13, Bucuresti, Telefon: 334.67.15, Fax: 334.67.15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Vitan Barzesti, Nr.13, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 042122, telefon: +40 123345071, fax: +40 123345071, persoana de contact: Birou Investitii Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos.Vitan Barzesti, Nr.13, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 042122, telefon: +40 123345071, fax: +40 123345071, Birou Investitii Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie consumabile pentru hemodializa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare consumabile pentru hemodializa
II.1.6) CPV: 33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 553, 137.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de: 1% din valoarea maxima estimata a lotului, fara TVA in cuantumul prevazut in Anexa B aprezentei fise de date.Valabilitatea garantiei de participare 90 zile de la termenul limita pentru primire a ofertelor. Garantia de participare vafi constituita, in conformitate cu prevederile Art.86alin.(1)si(5) din H.G. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii deo societate bancara sau de o societate e asigurari, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data siora stabilita pentru deschiderea ofertelor.?In conformitate cu art. 278^1 ? (1) ?: In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritateacontractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata urmatoarele sume: pentru valori estimate/lotcuprinse intre intre: a)63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;c) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 7% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie seconstituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, care devine anexala contract, in conformitate cu prevederile Art.90alin.(1) din H.G.925/2006. Prevederile Art.86 alin.(2)-(4) se aplica in mod corespunzator
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 12B)- Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf Formularului nr12C din Sectiunea FORMULARE a prezentei documentatii deatribuire.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 12D)Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilorde asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul localcare sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. (formular 12E)Persoanele cu functie de decizie sunt: -Manager: Prof.Dr. Alexandru Ciocalteu-Director Medical: Prof.Dr. Niculae Iordache-Director financiar-contabil: Ec. Petruta Lazar-Comisia de evaluare: -Prof. Dr. Niculae Iordache-Dr.Cristina David-Monica Elena Olaroiu-Ref. Vlad Bogdan-Maria CiubotariuNOTA : -Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 , 181 si 69^1 atrage declararea ofertei ca inacceptabila, conform art.36alin. (1) lit. b) din HG nr. 925/2006. - Certificat constatator eliberat de ORC, care se va depune in original /copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul (emis de OficiulRegistrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, care atesta domeniul sau de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aibacorespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC). Pentru ofertantul clasat pe primul loc, se va solicita, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copielegalizata;
- Autorizatie de punere pe piata eliberata de MS-ANM conf legii 95/2006 privind reforma in domeniul santatii, Titlul XVII Medicamentul si OMS 895/2006 pentru aprobarea Reglementarilor privind autorizarea de punere pe piata si supravegherea medicamentelor de uz uman-Certificat de buna practica pentru produsele medicamentoase din partea Agentiei Nationale a Medicamentului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de31.12.2011, Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala peultimi 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiariCertificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea, identificata prin referire la specificatiisau standarde relevante .Eticheta produsului trebuie sa contina marcajul CE, nume producator, numar lot, modul de sterilizare folosit (daca este cazul), data expirare, termen de valabilitate., Prezentarea obligatorie de mostre pentru tot lotul ofertat in cadrul procedurii de achizitie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 07:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer