Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie consumabile pentru imprimante si faxuri


Detaliu pentru invitatia numarul 321124
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 321124/06.03.2012
Denumire contract: Achizitie consumabile pentru imprimante si faxuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei, nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257284744, persoana de contact: Serviciul Relatii cu publicul-Registratura-camera 5
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Revolutiei, nr. 75, Arad, Serviciul Logistica si Mentananta Administrativa, Achizitii, camera 20
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie consumabile pentru imprimante si faxuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare consumabile pentru imprimante si faxuri
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 219, 354.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 2.193, 55 lei. Garantia de participare se constituie in lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei Modul de constituire a garantiei pentru participarea la ofertare: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoareaautoritatii contractante Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asigurari, de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original; -OP vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului din care sa reiasa debitarea contului cu suma echivalenta garantiei.Contul pentru garantii de participare la licitatii al Municipiului Arad deschis la Trez.mun.Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.CF art. 86alin.(4)/HG 925/2006, ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?.Nota: Garantia de particitare depusa intr-una din formele solicitate va fi insotita de o declaratie a ofertantului in care precizeaza si accepta ca suma de 2, 193, 55 lei se poate retine conform prevederilor art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, in situatia in care va fi respinsa contestatia de catre CNSC.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicul exterior.Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa FORMULARUL 9, acesta fiind prezentat odata cu garantia de participare inainte de deschiderea ofertelor.AC va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului exclusiv TVA.Garantia de buna executiese va constitui prin retineri succesive din facturile prezentate spre plata achizitorului de catre operatorul economic semnatar al contractului. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri successive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la receptia finala a produselor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea Ofertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul 12A ? original, prezentat la capitolul FormulareIn cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 , cu completarile simodificarile ulterioareSe solicita completarea formularului 12B respectiv a Formularului 12C , prezentat la sectiunea Formulare.- Ofertantii vor depune Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale, certificat depusin original sau copie ?conform cu originalul?-Ofertantii vor depune ? Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAFprivind plata obligatiilor labugetul general consolidat , certificat depus in original sau copie ?conform cu originalul?Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile simodificarile ulterioareSe solicita completarea Declaratieipe proprie raspundere privind conflictul de interese, prezentat lacapitolul FormularePersoanele care se ocupa de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dekany Edita Laura-presedinte comisie de evaluareNagy Florentina Mihaela-membru comisie de evaluareAvram Cristian Dorin- membru comisie de evaluareCighirean Daniela Sorina- membru comisie de evaluareCirja Monica Cornelia- membru comisie de evaluare4.Declaratia privind participarea cu oferta independenta- Formular 7Se solicita completarea declaratiei de participare cu oferta independenta, prezentat la capitolul Formulare. Persoanelor juridice /fizice romane vor prezentaCertificatul Constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului, copie simpla ? din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate furnizarea produselor care fac obiectul contractului procedurii de achizitie publica.Persoanele juridice/fizice straine vor prerzenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestareori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere inlimba romana legalizata), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Ofertantii vor completa si depune fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantii vor completa si depune declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, declaratie insotita de recomandari de la beneficiarii livrarilor, 2. Ofertantii vor completa si depune Declaratia privind partea/partile din contractcare sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? daca este cazul, 3. In cazul unei asocieri , ofertantii trebuie sa depunaAcordul de asociere Ofertantii vor prezenta o copie a Certificatului ISO 9001/2008privind certificarea sistemului de management al calitatii sau echivalent pentru furnizarea de produse solicitate, valabil la data de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro si de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer