Achizitie publica - Achizitie consumabile pentru imprimantele Lexmark si HP
Detaliu pentru invitatia numarul 352590
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352590/13.08.2013
Denumire contract: Achizitie consumabile pentru imprimantele Lexmark si HP
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMERA DEPUTATILORCod fiscal: 4265795, Adresa: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: +40 0214141619, Fax: +40 0214141963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050563, telefon: +40 0214141627, fax: +40 0214141963, persoana de contact: TUDOR GHEORGHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Camerei Deputatilor din str. Izvor 2-4, sector 5, Bucuresti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie consumabile pentru imprimantele Lexmark si HP
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare consumabile pentru imprimantele LEXMARK si HP
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 58, 226 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1 - 951.62lei, lot 2- 212.9lei, cu valab 90 zile de la data lim de dep a ofertelor. Gar de part irevoc se poate const prin vir banc in cont C.D. la T.O.M.B: RO76TREZ7005005XXX000154 sau prin instr de gar emis in cond legii de o soc banc ori de o soc.de asig, in orig.Gar se anex.in ext plic. ce cont oferta. In cazul in care garant se const prin vir banc, OP conf de banca se va anexa plic ce cont oferta. Daca ofert se incadr in categ. IMM, potriv Legii nr. 346/2004 cu modif si compl ulter, benef de reduc cu 50% a cerintei priv cuant gar de partic. In aceste situatii, ofert trebuie sa complet si sa ataseze la oferta "Declaratia pe prop. rasp. privind incadrarea in categoria IMM". Echiv. ptr. o gar de part. depusa in alta valuta se va face la cursul BNR leu/alta valuta din ziua anterioara datei limita de depun.a ofert cu 3 zile. Nerespectarea obligatiei de a prezenta garant. de particip asa cum a fost solicitata mai sus atrage dupa sine respingerea ofertei conf. art. 33, alin. (3), lit. b din HG nr. 925/2006, cu modif si compl. ulterioare. Retinerea garant de particip se va face potrivit art. 87 din HG nr.925/2006 cu modif si compl ulter. Dovada constit.garant.de part.trebuie sa fie prez.cel tarziu la data si ora stab. pt. desc.ofert.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de achizitie publica se poate constitui: prin dep. de numerar la casieria CD (in baza unei solicit scrise) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, un procent de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Garantia de buna executie va fi valabila pe toata perioada de derulare a contractului plus 14 zile. Autorit contract are oblig de a elibera/restitui garant de buna exec in cel mult 14 zile de la data indepl de catre contract a oblig asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. Autoritatea contractanta nu se prevaleaza de prevederile art.90 alin.3 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul (Formularul 2) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, completata in conformitate cu modelul (Formularul 3) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69'1, completata in conformitate cu modelul (Formularul 4) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. nr.34/2006 sunt: Cristian Adrian Panciu, Ileana Luncan, George Ionut Dumitrica, Gina Bara, Daniel Marin, Alexandra Oprea, Florentina Rosca, Valcea Elena Madalina, Poenar Ciochina Otilia, Marian Botocan, Ioan Radu, Vasile Balea , Daniel Nicolae Popa, Cristian Susman, Ion Hanganu, Renatte Margaritescu, Mihaela Toma, Luminita Rada, Gheorghe Tudor .-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul 5) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.*In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentale de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor care fac obiectul contractului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului ORC in original/ copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru pozitiile cu 40 de buc. sau mai multe ofertantii vor prezenta cate o mostra din produsul ofertat in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul contractului si pentru verificarea capacitatii ofertantului de a livra produse similare cu cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 24.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2013 15:43