Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE CONSUMABILE PENTRU TEHNICA DE CALCUL


Detaliu pentru invitatia numarul 348530
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Numar invitatie: 348530/13.06.2013
Denumire contract: ACHIZITIE CONSUMABILE PENTRU TEHNICA DE CALCUL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6Cod fiscal: 17300924, Adresa: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 7457004, Fax: 7457004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE CONSUMABILE PENTRU TEHNICA DE CALCUL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE CONSUMABILE PENTRU TEHNICA DE CALCUL in conformitate cu specificatiile din documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 385, 932.83 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele. In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*)din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre unul dintre asociatiin numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi inin suma de 7.718, 65lei, respectiv echivalentul in euro luind in calcul cursul leu/euro comunicat de catre BNR in ziua de 28.05.2013. Garantia de participareva fi valabilain mod obligatoriu, pentru o perioada de 60 de zile de la data depunerii ofertelor.Conform Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului-cadru urmatoarele sume: 1% din aceasta valoare?;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie numai in LEI si reprezinta 5% (IMM 2, 5 %)din valoarea fara TVA a contractului de furnizare .Garantia de buna executie se constituie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de5 zile de la semnarea contractului, astfel: a) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada derularii contractului.Deoarece Beneficiarulare calitatea de autoritate contractanta cu capital de stat, furnizorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia achizitorului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre furnizor in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul fara TVA al contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite furnizorului, pana la concurenta unei sume stabilite drept garantie de buna executie. Achizitorul va dispune ca banca sa instiinteze furnizorul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis e purtator de dobanda in favoarea furnizorului.saub) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei de buna executie se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea(privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta - Se va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Se va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.3.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Se va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Se va completa pe modelul formularului anexat.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularul.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Se va completa, pe modelul formularului anexat, in mod obligatoriuatat de catre fiecare ofertant cat si de catre ofertantii asociati, subcontractantii si tertii sustinatori, daca este cazul.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. In cadrul autoritatii contractante urmatoarele persoane detin functii de decizii: MARIUS LACATUS - DIRECTOR GENERAL; GABRIELA SCHMUTZER ? DIRECTOR GENERAL ADJUNCT; GEORGIANA PREDA ? SEF SERVICIU ACHIZITII SI MONITORIZARE CONTRACTE; ANDI DULAMEA ? SEF SERVICIU ADMINISTRATIV, MANEA REMUS - SEF SERVICIU JURIDIC SI CONTENCIOS6.Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent7.Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru situate pe raza teritorial-administrativa Bucuresti, sau echivalent.Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere aofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - informatiile cuprinse in acest certificat sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali si obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului acordului-cadrucare urmeaza sa fie atribuit.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.2.Persoane juridice straine - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere aofertelor.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, care sa furnizeze toate datele de care autoritatea contractanta are nevoie pentru o buna colaborare cu canditatul - media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie cel putin 390.000 lei.-Se va completa pe modelul formularului anexat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Copia dupa bilant va fi semnata si stampilatade catre ofertanti pe fiecare pagina si se va face mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina., Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) vizate si inregistrate de organelecompetente.Copia dupa bilant va fi semnata si stampilatade catre ofertanti pe fiecare pagina si se va face mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 actualizata. Angajamentul ferm de sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine, confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste bilanturi contabile.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Se accepta orice document echivalent urmare a perioadei de depunerePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In conformitate cu prevederileart. 188 alin. (1) literae) din OUG 34/2006 actualizata autoritatea contractantasolicita tuturor ofertantilor prezentarea de mostre, a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata , pentru fiecare produs ofertat din cele 111 de repere prezentate in Anexa prezentului caiet de sarcini si ofertate (atat OEM cat si NON OEM) in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor/candidatilor.Mostrele vor fi predate autoritatii contractante la sediul acestuia, pe baza de proces verbal de predare - primire a acestora, obligatoriu inainte de data limita de depunerea ofertelor stabilita de catre sistemul electronic al achizitii publice (SEAP) in forma impusa in caietul de sarcini.Aceasta cerinta obligatorie nu intra sub incidenta art. 11 alin (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Neprezentarea mostrei pentru unul sau mai multe produse din cele 111 de repere solicitate si ofertate (atat OEM cat si NON OEM, daca este cazul), atrage dupa sine declararea ofertei ca fiind neconforma.Daca cel putin o mostra prezentata pentru sustinerea conformitatii unuia din cele 111 de repere (atat OEM cat si NON OEM) nu este corespunzatoare din punct de vedere al calitatii imprimarii si compatibilitatii cu echipamentul corespunzator detinut de autoritatea contractanta, atunci oferta va fi declarata neconforma.Prezentarea uneia sau a mai multor mostre intr-o alta forma decat cea stabilita in caietul de sarcini si/sau prezentarea dupa data limita de depunere a ofertelor si/sau prezentarea la o alta adresa decat cea a Beneficiarului, respectiv Str. Cernisoara nr 38-40, Sector 6, Bucuresti, atrage dupa sine declararea ofertei ca neconforma., Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar prin care se confirma livrarea de produse prin cel putin/minim un contract de furnizare de produse similare, in valoare de cel putin 192.000 leiIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista.Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer