Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie consumabile si servicii de reparatii si intretinere fotocopiatoare si faxuri din dotarea DRDP Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 355653
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 355653/12.11.2013
Denumire contract: Achizitie consumabile si servicii de reparatii si intretinere fotocopiatoare si faxuri din dotarea DRDP Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DRDP Cluj; str.Decebal, nr.128, jud.Cluj, CLUJ-NAPOCA, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432552, fax: +40 264432446, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DRDP Cluj; str.Decebal, nr.128, jud.Cluj, CLUJ-NAPOCA, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432552, fax: +40 264432446, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie consumabile si servicii de reparatii si intretinere fotocopiatoare si faxuri din dotarea DRDP Cluj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie consumabile si servicii de reparatii si intretinere fotocopiatoare si faxuri din dotarea DRDP Cluj
II.1.6) CPV: 30125120-8 - Toner pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita gar.de participare (G.P.), eliberata in numele ofertantului, care se va constitui cf art. 86 alin. 1/HG 925/2006 prin virament bancar sau printr-un intrum. de garantare emis de catre o soc. bancara/soc.asigurari sau prin chitanta emisa de caseria aut. contr. (pentru sume mai mici de 5000 lei) in cuantum total de 1850, 00 lei din care: Lot 1 DRDP Cluj = 919, 95 lei; Lot 2 SDN Bistrita = 74, 85 lei;Lot 3 SDN Oradea = 245, 10 lei; Lot 4 SDN Baia Mare = 190, 90 lei; Lot 5 SDN Alba = 76, 50;Lot 6 SDN Satu Mare = 167, 50 lei;Lot 7 SDN Zalau = 75, 20 lei. Per.de valab.a GP va fi cel putin egala cu per. de valab.a ofertei.In cazul in care ofertantul este o asociere de op.ec., G.P. trebuie constituita in numele asocierii, poate fi depusa de unul sau mai multi op.ec. din cadrul asocierii. G.P. emisa in alta lb. decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana.Model orientativ Formular nr.III.1.1.a) Ofertantul care in conformitate cu Leg.346/2004(art.16, alin.(1))face parte din categ.IMM sau ofertantul(op.ec. din cadrul unei asocieri) care sunt IMM, au dreptul sa depuna 50% din G.P. Dovada ca sunt IMM, se va face in sedinta de deschidere a ofertelor; b) Aut.Contr. are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantului care se afla in situatia prevazuta la art.87 H.G. 925/2006. c) G.P. trebuie sa fie irevocabila (art.86 alin.2 din H.G. nr. 925/2006), d) In cazul in care Ofertantul este o Asociere de op.ec., este obligatorie completarea in continutul G.P. la sectiunea ?ofertant?? a denumirii/numele Asocierii precum si a denumirii prestatiei pentru care se emite. G.P.va fi echivalata din lei /alta valuta la cursul BNR ora 13, 00 cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea de contract acceptata fara TVA (IMM-urile benef. de 50% reducere).Gar. de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, prestatorul are oblig. de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent administrarea acestui cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Garantia este irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele se solicita pentru ofertant, ofertant asociat, sustinator si subcontractant conform Ordinului 509/2011, Anexa 2.CERINTE: a1)Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat - Formular III.2.1/a4 .a2)Acorduri de asociere- se va marca de ofertant Formular III.2.1/a5 ( autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare).a3)Formular tip din care sa reiasa ca ofertantul, ofertant asociat nu se afla in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 modificata - Formular III.2.1/a6 .a4)Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul III.2.1/a7 - Declaratie privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006 modificata pentru ofertant, ofertant asociat.a5)Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit, din acestea sa rezulte ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei-se va marca de catre ofertant/ ofertant asociat Formular III.2.1/a8.a6)Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania / tara in care este stabilit) din acestea sa rezulte ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei- se va marca de de ofertant/ ofertant asociat Formular III.2.1/a9.a7)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta pentru ofertant, ofertant asociat - se va marca Formular nr. III.2.1/a10.a8)Declaratie tip (conform prevederilor art.691 /OUG nr.34/2006 *actualizata*- Formularul III.2.1/a2Nota la a8): Persoanele care detin functii de decizie sunt: ?Director regional ing. Eugen Cecan?Director economic ec. Aneta Visan?Director adjunct Intretinere ing. Ioan Crisan?Sef Departament Juridic c.j. Luminita Negru?Sef Serviciul Comercial ing. Adrian Boghiu?Sef Compartiment Avizare Contracte si CFP ec. Nicoleta Gherman?Sef Compartiment Contracte c.j. Crina Lapusana9)Cazier judiciar si/sau certificate echivalentese va marca Formular nr. III.2.1/a11.a10)Caziere fiscale, certif.sau echiv. se va marca de catre ofertant Formularul nr. III.2.1/a12.NOTA la a9)si a10): a) Persoanele fizice sau juridice straine si romane trebuie sa prezinte documente edificatoare in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta : - Certificate - echivalent- Cazier juridic ? echivalent- Cazier fiscal - echivalent- Declartii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.b)Daca se depun ?copii? ale documentelor, originalele se vor prezenta comisiei de evaluare in deschidere sau copiile trebuie sa fie legalizate la notariat.PRECIZARI: 1.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata ( amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.2.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.3.Documentele/ Declaratiile se depun in original, iar certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?4.Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertei.5.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.7.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta va solicita informatii direct de la autoritatile competente. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" ? Se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2.1/b1.NOTA: 1. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe anul 2012, vizat si inregistrat la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.NOTA: In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului., Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani: minim 370.000, 00 lei fara TVA, reprezentand 83.187, 20 euro fara TVA (Curs BNR din data de 21.10.2013 , 1 euro= 4, 4478 lei): Lot 1 DRDP Cluj: 183.990 lei, respectiv 41.366, 52 euro;Lot 2 SDN Bistrita: 34.970lei, respectiv 7.862, 32 euro; Lot 3 SDN Oradea: 49.020 lei, respectiv 11.021, 16 euro; Lot 4 SDN Baia Mare: 38.180 lei, respectiv 8.584, 04 euro; Lot 5 SDN Alba: 15.300 lei, respectiv 3.439, 92lei, respectiv 7.531, 80 euro; Lot 7 SDNZalau: 15.040 lei, respectiv 3.381, 44 euro.NOTA: IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere.Nota: Pentru transformarea altor valute in Lei se va utiliza cursul mediu al BNR pentru anul respectiv ( 2010, 2011 sau 2012 dupa caz). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea lei/euro, publicat pe site-ul www.bnr.ro( 2010?1Euro=4, 2099 Lei; 2011?1 Euro=4, 2379 Lei; 2012- 1 Euro= 4, 4560 Lei), Autoritatea contractanta accepta sustinerea capacitatii economico-financiare aofertantului/ candidatului, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva ? art. 186/OUG 34/2006.Acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui?angajament ferm ? al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele financiare invocate., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazutemai sus., Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertei si pot fi depuse in original, copie legalizata sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractante va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul trebuie sa prezinte a)Inform.gen.privind indeplinirea cerintelor tehnice/profesionale pt. ofertant, ofertant asociat. b)Centralizator privind inform. gen.privind indeplinirea cerintelor tehnice/profesionale in cazul asocierii., Cerinta 2: O lista a principalelor livrari de produsesi servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acesta din urma sunt autoritate contractanta sau client privat. Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar. In cazul in care clientul din motive obiective nu poate certifica, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Detalii: Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, prezentarea a cel putin unu si maxim trei contracte/proces-verbale de receptie/documente care sa confirme furnizarea in ultimii 3 ani de produse similare/servicii prestate a caror valoare cumulata sa fie de min.92.500, 0 lei. Daca ofertantul, ofertantii asociati nu au vechime 3 ani, se va prezenta lista furnizarilor de produse de la infiintare., Cerinta 3: Experienta similara: Val.min. a experientei similare pentru: 1) FURNIZARE PRODUSE: Este total: 80.950, 0 lei, impartita astfel: Lot 1 DRDP Cluj: 43.357, 5 lei; Lot 2 SDN Bistrita: 7.092, 5 lei; Lot 3 SDN Oradea: 10.605, 0 lei; Lot 4 SDN Baia Mare: 8.225, 0 lei; Lot 5 SDN Alba: 2.505, 0 lei; Lot 6 SDN Satu Mare: 6.727, 0 lei; Lot 7 SDNZalau: 2.440, 0/ lei. 2) PENTRU SERVICII: Este total= 11.550, 0 lei, impartita astfel: Lot 1 DRDP Cluj: 2.640, 0 lei; Lot 2 SDN Bistrita: 1.650, 0 lei; Lot 3 SDN Oradea: 1650, 0 lei; Lot 4 SDN Baia Mare: 1.320, 0 lei;Lot 5 SDN Alba: 1.320, 0 lei; Lot 6 SDN Satu Mare: 1.650, 0 lei; Lot 7 SDNZalau: 1.320.0lei.NOTA: Experienta similara se va mentiona distinct atat pentru furnizarea de produse cat si pentru servicii.Ofertantul trebuie sa prezinte: a) Formularele solicitate in sectiunea , ,Formulare'' privind experienta similara. b)O lista a principalelor livrari de produsesi servicii efectuate in ultimii 3 ani. Contr. care se solicita ca exp.similara pot fi de: furnizare consumabile si servicii de reparare si intretinere faxuri si fotocopiatoare.Contractele in derulare pot fi nominalizate ca experienta similara, cu conditia sa fie executate peste 50% si vor fi insotite de recomandare.Nota: Pentru transformarea in Lei/alta valuta se va utiliza cursul mediu al BNR pentru anul respectiv (2010, 2011 sau 2012 ).Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe siteul www.bnr.ro( 2010?1 Euro=4, 2099 Lei; 2011?1 Euro=4, 2379 Lei ;2012-1Euro=4, 4560 Lei;)., Ceinta 4: Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, prezentarea Formularelor privind asigurarea personalului si a documentelor care-l insotesc. Ofertantul trebuie sa prezinte: 1) Nominalizarea urmatorului personal: responsabilul de contract; responsabilul cu calitatea; 2) Declaratie privind informatii de personal;3) CV-urile personalului nominalizat., Informatii privind asocierea : Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Ofertantul va prezenta: Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati, specializarea acestora si valoarea produselor/serviciilor la care se angajeaza., Informatii privind sustinerea de catre un tert: ?Angajament ferm? al unei persoane fizice sau juridice si documentele solicitate in formularul tip (daca este cazul), (art. 190 din OUG34/2006 actualizata; art.11^1 alin3 si 4 / HG 925/2006 actualizata)., Informatii privind subcontractantii : In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si dovada ca are capacitatea tehnica si/sau profesionala/, respectiv ca are dotarea necesara: Cantitati minime de utilaje, echipamente; Personal de specialitate. Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordantacu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b)Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (1), (2), (3) ? art. 190 / OUG 34/2006)., In cazul asocierii, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinata de fiecare asociat in parte pe categoriile de furnizare / servicii pentru care s-a angajat sa le execute, conform , ,Acordului de asociere??., Daca ofertantul are subcontractanti, acestia trebuie sa faca dovada pentru categoriile de furnizare/ servicii pentru care sunt solicitati conform Acordului de subcontractare., Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertei si pot fi depuse in original, copie legalizata sau copii lizibile cumentiunea , ,conform cu originalul??.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prrezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Standarde de asigurare a calitatii : CERINTA 1: Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 / 2008 ;sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene; Nota: 1.Certificatele ISO 9001/ echivalente vor fi prezentate in copie legalizata sau copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul?? valabile la data limita de depunere a ofertei. 2.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte; 3.Cerinta privind certificarea ISO 9001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator). 4. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate pentru activitatile ce le desfasoara, autoritatea contractanta, va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii (manual al caliatii, instructiuni privind calitatea etc); dovada ca ofertantul a demarat activitatile pentru implementarea ISO 9001 (Dosarul intocmit pentru implementare) / Dovada sau adresa de la operatorul economic ce implementeaza standatdul, din care sa reiasa ca dosarul ofertantului a fost evaluat si ca acesta indeplineste conditiile de certificare., CERINTA 2: Certificatprivind standardele de protectia mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 / 2008. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta accepta certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat standardele de protectia mediului pentru activitatile ce le desfasoara, autoritatea contractanta, va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al standardelor de protectia mediului; dovada ca ofertantul a demarat activitatile pentru implementarea ISO 14001 (Dosarul intocmit pentru implementare) / Dovada sau adresa de la operatorul economic ce implementeaza standatdul, din care sa reiasa ca dosarul ofertantului a fost evaluat si ca acesta indeplineste conditiile de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P. sau de pe site www.drdpcj.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2013 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer