Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie containere locative pentru Districtele Gheorgheni, Tg. Lapus si Spinus


Detaliu pentru invitatia numarul 338466
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 338466/30.10.2012
Denumire contract: Achizitie containere locative pentru Districtele Gheorgheni, Tg. Lapus si Spinus
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr.128, Localitatea: Cluj - Napoca, Cluj - Napoca, Romania, cod postal: 400205, , telefon: +40 0264432415, fax: +40 0264432415, persoana de contact: Departamentul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOCALITATEA CLUJ-NAPOCA, STR. DECEBAL, NR. 128, SALA MARE, ET. II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie containere locative pentru Districtele Gheorgheni, Tg. Lapus si Spinus
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Achizitie containere locative pentru Districtele Gheorgheni, Tg. Lapus si Spinus ?Contractul implica pe langa furnizarea containerelor transportul si montarea acestora conform schitelor anexate in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 44619000-2 - Alte containere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare (G.P.), eliberata in numele ofertantului, care se va constitui cf art.86 alin.1/HG 925/2006 prin viramentbancar sau printr-un instrument de garantare emis de catre o soc. bancara/soc.asigurari sau prin chitanta emisa de casieria aut. contr.(puntru sume mai mici de 5000 lei)in cuantum de: 1680 lei/375, 50euro.Per.de valab.a GP va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei.In cazul in care ofertantul este o asociere de op.ec., G.P.trebuie constituitain numele asocierii, poate fi depusa de unul sau mai multi op.ec. din cadrul asocierii. G.P. emisa in alta lb. decat romana va fi prezentata inoriginal si va fiinsotita de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana.Model orientativ Formular nr.III.1.6 Formular III.1.1/a a) Ofertantul care inconformitate cu L.346/2004[art.16, alin.(1)]face parte din categ.IMM sau ofertantul(op.ec. din cadrul unei asocieri) care este IMM, are dreptulsa depuna 50% din G.P. Dovada ca este IMM, se va face in sedinta de deschidere a ofertelor. Nota 1: a)In baza art.278^1/OUG 34/2006, autoritateacontractanta va retine contestatorului din G.P in cazul in care CNSC a respins contestatia suma de: 1680 lei; b)Aut.Contract. are dreptul de aretine garantia de participare ofertantului care se afla in situatia prevazuta la art.87 H.G. 925/2006; c)G.P. trebuie sa fie irevocabila [art.86alin.2 din H.G. nr. 925/2006]; d)In cazul in care Ofertantul este o Asociere de op.ec., este obligatorie completarea incontinutul G.P. la sectiunea ?ofertant?? a denumirii/numelui Asocierii precum si a denumirii lucrarii pentru care se emite.
Garantie de buna executie
Cuantumul G.B.E. este de 5% din val.fara TVA a contractului.Se poate constitui conform art.90/HG 1045/2011 astfel: a)instrum. degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; b)prin retinerisuccesive cu respectarea pevederilor art.90 alin.3/H.G. nr.1045/2011; c)in cazul in care ofertantul este o asociere de op.ec, G.B.E.trebuieconstituita in numele asocierii; poate fi depusa de unul sau mai multi op.ec.din cadrul asocierii. Model orientativ Formular nr.III.1.1.b. Nota1: IMM-urile beneficiaza de 50% reducere. In cazul constituirii G.B.E. prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal comptetent in administrarea acestuia uncont distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CERINTE: a1)Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant/ofertant asociat - Formular III.2.1/a1;a2)Acorduri de asociere - Formular III.2.1/a2 (autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta estecastigatoare);a3)Formular tip din care sa reiasa ca ofertantul/ofertantul asociat nu se afla in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 modificata -Formular III.2.1/a3;a4)Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, art. 180 din OUG 34/2006 modificata pentru ofertant/ofertant asociat - Formularul III.2.1/a4;a5)Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelorde Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care sedepune oferta -se va marca Formular III.2.1/a9;a6)Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania/tara in care este stabilit) din care sa rezulte situatiaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta -se va marca Formular III.2.1/a10;a7)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta pentru ofertant, ofertant asociat - se va marca Formular nr. III.2.1/a7;a8)Declaratie tip (conform prevederilor art.691 /OUG nr.34/2006, actualizata)- Formularul III.2.1/a8;NOTA la a8): Persoanele care detin functii de decizie sunt: ?Director regional ing. Eugen Cecan;?Director economic ec. Aneta Visan;?Director adjunct Intretinere ing. Ioan Crisan;?Sef Serviciu Drumuri sing. Simion Pasca.a9)Cazier judiciar si/sau certificate echivalente - Formular nr. III.2.1/a11;a10)Cazier fiscale, certificat sau echivalent - Formularul nr. III.2.1/a12;NOTA la a9)si a10): a) Persoanele fizice sau juridice straine si romane trebuie sa prezinte documente edificatoare in conformitate cucerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta: - Certificate - echivalent;
- Cazier juridic ? echivalent;
- Cazier fiscal - echivalent;
- Declaratii pe proprie raspundere date in fata unui notar, unei autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.NOTA: Daca se depun documente in copie, originalele sau copiile legalizate se vor prezenta comisiei de evaluare pentru conformitate doar de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.PRECIZARI: 1.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata ( amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competentnu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezintadocumente justificative.2.Certificatele constatatoare vor fi depuse obligatoriu in original, copie legalizata sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentelesolicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altordocumente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatieieconomice si financiare a candidatului/ofertantului.4.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederiloe Legii nr.571/2003 privind Codulfiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.5.Documentele/ Declaratiile se depun in original, iar certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copiilizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?6.Documentele vor fi valabile la data de depunerii ofertei.7.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecareasociat in parte.8.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta va solicita informatii direct dela autoritatile competente. a)Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantuldesfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?Se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2/b1.NOTA1 : - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;
- Documentele vor fi valabile la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CERINTA NR.1: Bilantul contabil pe anul 2011 vizat si inregistrat la organele competente, inconformitate cu prevederile legale in vigoare., CERINTA NR.2: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani de cel putin 168.000 lei fara TVAreprezentand 37.549, 45 euro fara TVA (curs BNR din 07.09.20121euro=4, 4741leiNOTA: 1.IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere; 2.Pentru transformarea inLei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2009, 2010, 2011).Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunareafisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro(2009- 1 Euro =4, 2373 Lei; 2010 ? 1 Euro = 4, 2099Lei 2011 1euro=4.2379Lei). Pt.conversia monedelor nationalecare nu sunt afisate pe site-ul BNR se va folosi cursul mediu pentru anulrespectiv publicat pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/infore, CERINTA NR.3: Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevatede datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiaresuficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 60 zile dederulare a contractului in valoare de 28.000lei/6258, 54 euro., Informatii suplimentare/Detalii. Autoritatea contractanta accepta sustinereacapacitatii economico-financiare a ofertantului/candidatului pentruindeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva ?art.186/OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTA NR.1: Lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani din care sa rezulte: Ofertantul a furnizat/prestat servicii cel putin: ? un contract sau max.3 contracte avand ca obiect furnizare/montarecontainere modulare in valoare de minim 84.000 lei fara TVA reprezentand18.774, 725 euro fara TVA (Curs BNR din data de 07.09.2012 1euro =4, 4741 lei)In acest sens se va depune copie dupa document, contract, recomandare(document constatator) pentru activitati similare.NOTA: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anulrespectiv (2009, 2010, 2011). Cursul mediu se calculeaza ca mediaaritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro(2009 1Euro=4, 2373 Lei; 2010 1Euro=4, 2099Lei, 2011 1Euro=4, 2379 Lei)., CERINTA NR.2: a)Declaratie privind dotarile, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune ofertantul;b)Declaratie pe proprie raspundere ca va lua toate masurile necesarepentru respectarea cerintelor de calitate, a produselor care le oferteaza si isiasuma raspunderea pentru calitatea produselor livrate., CERINTA NR.3: a)Nominalizarea resurselor tehnice cu care va participa direct la indeplinireacontractului(utilajele proprii, daca sunt in proprietate, sau Contracte(conventii) deinchiriere pentru echipamentele si mijl. de transport care nu suntproprietate)., NOTA - CERINTA NR.3: Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, asigurarea (dindotare proprie sau prin contracte/conventii de inchiriere de la operatoriieconomici, asociati, subcontractanti etc.) a dotarilor necesare pentruindeplinirea contractului de lucrari conform ?Caietului de sarcini?.ATENTIE ! Ofertantul care nu face dovada dotarii tehnice va fi exclus dinprocedura., CERINTA NR.4: Declaratie privind informatii de personala)Nominalizarea: -responsabilul de contract;
-responsabilul cu calitatea;
-echipa de montaj (electrician, instalator, muncitori, etc).b)CV-uri, Declaratii de disponibilitate pentru personalul nominalizat., Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de ase asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isilegalizeze din punct de vedere formal asocierea., Informatii privind sustinerea de catre un tert.?Angajament ferm? al uneipersoane fizice sau juridice si documentelesolicitate in formularul tip (daca este cazul), incheiat in forma autentica (art.190 din OUG34/2006 actualizata; art.11^1 alin3 si 4/ HG 925/2006actualizata), Informatii privind subcontractantii. In cazul in care ofertantul va subcontractao parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a precizapartea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentulpe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilorpropusi.Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentruincheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelorincheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vorconstitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire acontractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care oparte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti. Implementarea Standardului de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001sau echivalent - copie conform cu originalul., Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cuSR EN ISO 9001 sau echivalent- copie conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: site: www.e-licitatie.ro, www.drdpcluj.ro PRECIZARE: Caietul de sarcini si Contractul - model se vor atasa la sectiunea Documentatie si Clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer