Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie containere locative pentru Districtele Gheorgheni, Tg. Lapus, Spinus si Miercurea Sibiului


Detaliu pentru invitatia numarul 340784
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 340784/11.12.2012
Denumire contract: Achizitie containere locative pentru Districtele Gheorgheni, Tg. Lapus, Spinus si Miercurea Sibiului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DRDP CLUJ str. Decebal nr.128, Cluj - Napoca, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432415, fax: +40 0264432415, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DRDP CLUJ str. Decebal nr.128, LOC.Cluj - Napoca, jud.Cluj - sala mare, etaj.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie containere locative pentru Districtele Gheorgheni, Tg. Lapus, Spinus si Miercurea Sibiului
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Achizitie containere locative pentru Districtele Gheorgheni, Tg. Lapus, Spinus si Miercurea Sibiului?Contractul implica pe langa furnizarea containerelor in cantitatile, cu caracteristicile si dotarile specifice transportul si montarea acestora conform schitelor anexate in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 44619000-2 - Alte containere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 218, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare (G.P.), eliberata in numele ofertantului, care se va constitui cf art.86 alin.1/HG 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de catre o soc. bancara/soc.asigurari sau prin chitanta emisa de casieria aut. contr. (pentru sume mai mici de 5000 lei) in cuantum de: 2180 lei/480, 30 euro. Per. de valab. a G.P. va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei. In cazul in care ofertantul este o asociere de op.ec., G.P.trebuie constituita in numele asocierii, poate fi depusa de unul sau mai multi op.ec. din cadrul asocierii. G.P. emisa in alta lb. decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana. Model orientativ -Formular nr. III.1/6, Formular III.1.1/a.NOTA 1: Ofertantul care in conformitate cu L.346/2004[art.16, alin.(1)]face parte din categ.IMM sau ofertantul(op.ec. din cadrul unei asocieri) care este IMM, are dreptul sa depuna 50% din G.P. Dovada ca este IMM, se va face in sedinta de deschidere a ofertelor.NOTA 2: a)In baza art.278^1/OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din G.P., in cazul in care CNSC a respins contestatia sa ca nefondata, suma de 2180 lei;b)Aut.Contract. are dreptul de a retine garantia de participare ofertantului care se afla in situatia prevazuta la art.87/H.G. 925/2006;c)G.P. trebuie sa fie irevocabila [art.86 alin.2 / H.G. 925/2006];d)In cazul in care Ofertantul este o Asociere de op.ec., este obligatorie completarea in continutul G.P. la sectiunea ?ofertant?? a denumirii/numelui Asocierii precum si a denumirii lucrarii pentru care se emite.
Garantie de buna executie
Cuantumul G.B.E. este de 5% din val.fara TVA a contractului.Se poate constitui conform art. 90/HG 925/2006 actualizata (HG 1045/2011) astfel: a)instrum. de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;b)retineri succesive cu respectarea pevederilor art.90 alin.3/ HG 925/2006 actualizata (HG 1045/2011);c)in cazul in care ofertantul este o asociere de op.ec, G.B.E. trebuie constituita in numele asocierii; poate fi depusa de unul sau mai multi op.ec.din cadrul asocierii. Model orientativ - Formularul nr. V.2/1.NOTA 1: IMM-urile beneficiaza de 50% reducere. In cazul constituirii G.B.E. prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CERINTE: a1)Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant/ofertant asociat -Formularul III.2/a1;a2)Acorduri de asociere (autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare); - Formularul III.2./a2a3)Formular tip din care sa reiasa ca ofertantul/ofertantul asociat nu se afla in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 modificata - Formularul nr. III.2/a3;a4)Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, art. 180 din OUG 34/2006 modificata pentru ofertant/ofertant asociat - Formularul nr. III.2/a4;a5)Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta -se va marca Formularul III.2/a5;a6)Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania/tara in care este stabilit) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta -se va marca Formularul III.2/a6;a7)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta pentru ofertant, ofertant asociat - Formularul nr. III.2/a7;a8)Declaratie tip (conform prevederilor art.69^1 /OUG nr.34/2006, actualizata)- Formularul III.2/a8;NOTA la a8): Persoanele care detin functii de decizie sunt: ?Director regional - ing. Eugen Cecan;?Director economic - ec. Aneta Visan;?Director adjunct Intretinere - ing. Ioan Crisan;?Sef Serviciu Drumuri - sing. Simion Pasca.a9)Cazier judiciar si/sau certificat echivalent ? se va marca Formular nr. III.2/a9;a10)Cazier fiscal, si/sau certificat sau echivalent - se va marca Formularul nr. III.2/a10;NOTA la a9)si a10): a) Persoanele fizice sau juridice straine si romane trebuie sa prezinte documente edificatoare in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta: - Certificate - echivalent;
- Cazier juridic ? echivalent;
- Cazier fiscal - echivalent;
- Declaratii pe proprie raspundere date in fata unui notar public, a unei autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.PRECIZARI: 1. Daca se depun documente in copie, originalele sau copiile legalizate se vor prezenta comisiei de evaluare pentru conformitate doar de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.2. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata ( amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in cares-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.3. Certificatele constatatoare vor fi depuse obligatoriu in original, copie legalizata sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.5. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederiloe Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.6. Documentele/ Declaratiile se depun in original, iar certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.7. Documentele vor fi valabile pana la data limita de depunere a ofertelor.8. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.9. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta va solicita informatii direct de la autoritatile competente. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii si sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor( in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul )? Se va marca de catre ofertant Formularul nr. III.2/b.NOTA: 1- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;2- Documentele vor fi valabile pana la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CERINTA NR.1: Bilantul contabil pe anul 2011 vizat si inregistrat la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare., CERINTA NR.2: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani de cel putin 218.000 lei fara TVA reprezentand 48.030, 32 euro fara TVA (curs BNR din 14.11.2012 1euro=4.5388lei NOTA: 1.IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere; 2.Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2009, 2010, 2011). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2009- 1 Euro =4, 2373 Lei; 2010 ? 1 Euro = 4, 2099Lei 2011 1euro=4.2379 Lei). Pt.conversia monedelor nationale care nu sunt afisate pe site-ul BNR se va folosi cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/infore, CERINTA NR.3: Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 60 zile de derulare a contractului, in valoare de 36.333, 33 lei/8.005, 05 euro., Informatii suplimentare/Detalii. Autoritatea contractanta accepta sustinerea capacitatii economico-financiare a ofertantului/candidatului pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva ? art.186/OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTA NR.1: Lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani din care sa rezulte: Ofertantul a furnizat/prestat servicii cel putin: ? un contract sau max.3 contracte avand ca obiect furnizare/montare containere modulare in valoare de minim 109.000 lei fara TVA reprezentand 24.015, 16 euro fara TVA (Curs BNR din data de 14.11.2012 1euro = 4.5388 lei) In acest sens se va depune copie dupa document, contract, recomandare (document constatator) pentru activitati similare. NOTA: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2009, 2010, 2011). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro(2009 1Euro=4, 2373 Lei; 2010 1 Euro=4, 2099Lei, 2011 1Euro=4, 2379 Lei)., CERINTA NR.2: a)Declaratie privind dotarile, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul; b)Declaratie pe proprie raspundere ca va lua toate masurile necesare pentru respectarea cerintelor de calitate, a produselor care le oferteaza si isi asuma raspunderea pentru calitatea produselor livrate., CERINTA NR.3: a)Nominalizarea resurselor tehnice cu care va participa direct la indeplinirea contractului(utilajele proprii, daca sunt in proprietate, sau Contracte (conventii) de inchiriere pentru echipamentele si mijl. de transport care nu sunt proprietate)., NOTA - CERINTA NR.3: Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, asigurarea (din dotare proprie sau prin contracte/conventii de inchiriere de la operatorii economici, asociati, subcontractanti etc.) a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari conform ?Caietului de sarcini?. ATENTIE ! Ofertantul care nu face dovada dotarii tehnice va fi exclus din procedura., CERINTA NR.4: Declaratie privind informatii de personal a)Nominalizarea: -responsabilul de contract; -responsabilul cu calitatea; -echipa de montaj (electrician, instalator, muncitori, etc). b)CV-uri, Declaratii de disponibilitate pentru personalul nominalizat., Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea., Informatii privind sustinerea de catre un tert.?Angajament ferm? al unei persoane fizice sau juridice si documentele solicitate in formularul tip (daca este cazul), incheiat in forma autentica (art. 190 din OUG34/2006 actualizata; art.11^1 alin3 si 4/ HG 925/2006 actualizata), Informatii privind subcontractantii. In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti. Implementarea Standardului de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent - copie conform cu originalul., Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent- copie conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: site: www.e-licitatie.ro sau www.drdpcluj.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer