Achizitie publica - Achizitie ?Containere tip birou si tip vestiar, cu grup sanitar, pentru CPPAS?
Detaliu pentru invitatia numarul 345303
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345303/16.04.2013
Denumire contract: Achizitie ?Containere tip birou si tip vestiar, cu grup sanitar, pentru CPPAS?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie ?Containere tip birou si tip vestiar, cu grup sanitar, pentru CPPAS?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie containere tip birou si tip vestiar, cu grup sanitar, pentru CPPAS ? conform cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 44619000-2 - Alte containere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 117, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantum: 2340 lei.b)Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.c)Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006:1%, respectiv 1170 lei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare, in conditiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006:1.instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari (formularul k); sau2.ordin de plata in contul RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala. Ordinul de plata trebuie sa contina urmatoarele informatii: - despre platitor si beneficiar: denumire, CUI, cont bancar si banca;
- detaliul platii: Garantie participare ? (numar si data invitatie de participare sau denumire procedura).- numar, valoare, data platii.- semnatura si stampila bancii emitente.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta - cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 .B.N.R are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie B.N.R va notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu in termen de 10 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006 in baza solicitarii scrise a operatorului economic.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea-Completarea si prezentarea Formularului A;Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Completarea si prezentarea Formularului B;.-Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: a. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura;b. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;c. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente) precum si certificat de rezidenta fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Completarea si prezentarea Formularului nr. C.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Completarea si prezentarea Formularului D.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica a fost numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei: Guvernator - Academician Mugur IsarescuPrim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin GeorgescuViceguvernator - Bogdan OlteanuViceguvernator - Dr. Cristian PopaMembru - Prof. univ. dr. Marin DinuMembru - Prof. univ. dr. Nicolae DanilaMembru - Prof. univ. dr. Virgiliu StoenescuMembru - Conf. univ. dr. Agnes NagyMembru - Dr. Napoleon PopIulia Stanciu ? Director, Directia ContabilitateDaniela Costina Ilie ? Director adjunct, Directia ContabilitateMihai Dascalescu ? Director, Directia Patrimoniu si InvestitiiCatalin Stefan Belghiru ? Director Adjunct, Directia Patrimoniu si InvestitiiAlexandru Paunescu - Director, Directia JuridicaVasile Ifrim - Director, Directia AchizitiiNiculae Dumitrache - Director Adjunct, Directia AchizitiiNota: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 se va prezenta si de subcontractant/i, daca este cazul. Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicPrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de reprezentantii legali, obiectul de activitate.Nota: a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b.Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract;c.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.e.Documente care dovedesc forma de inregistrare vor contine datele actuale ale operatorului economic.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent, care sa acopere obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 10:26