Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie CONTOARE APA RECE


Detaliu pentru invitatia numarul 345014
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AQUAVAS SA VASLUI
Numar invitatie: 345014/10.04.2013
Denumire contract: Achizitie CONTOARE APA RECE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAQUAVAS SA VASLUICod fiscal: RO 17986823, Adresa: str Stefan Cel Mare 70, Vaslui, Telefon: 0235/311600, Fax: 0235/311600
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Stefan Cel Mare 70, Vaslui, Romania, cod postal: 730169, telefon: +40 235311600, fax: +40 235311900, persoana de contact: DUMITRU TIBULCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Stefan Cel Mare 70, Vaslui, Romania, cod postal: 730169, telefon: +40 235311600, fax: +40 235311900, persoana de contact: DUMITRU TIBULCA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie CONTOARE APA RECE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contoare de apa utilizate pentrucontorizarea consumului de apa potabila.
II.1.6) CPV: 38421100-3 - Contoare de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 187, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum =2000 lei.Se constituie in conf.cu prevederile art. 86 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(Model orientativ Formular nr.1).Valabilitate garantie de participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantiaemisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In cazuri exceptionale, inainte ca perioada de valabilitate sa expire, Autoritatea Contractanta poate sa ceara Ofertantilor sa extinda perioada de valabilitate pentru un numar anumit de zile.Ofertele care nu fac dovada constituirii garan?iei de participare in cuantumul, forma ?i avand perioada de valabilitate solicitate in documenta?ia de atribuire, sunt respinse in cadrul sedin?ei de deschidere.Documentele privind constituirea garantiei de participare se prezinta in original, vor fi incluse in oferta sau vor fi depuse personal la inceputul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.Cursul leu/euro la care se vor raporta ofertantii este cel din data publicarii anuntului de participare.In cazul in care ofertantul depune o contesta?ie la CNSC, iar aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va re?ine din garan?ia de participare suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.13)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.13)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonantaConditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaModalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 A )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"- conform Ordinului nr.314/2010.Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6A )In cazul unei asocieri fiecareasociat este obligat sa prezinte documentele de la punctul 1, 2, 3 si 4.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Ing.Neculai Barbu -director generalEc. Tibulca Dumitru ? director economicIng.Tibulca Ioan ? director tehnicJr.Prisecaru Mihaiela - juristIng.Musat Catalin-inginer .tehnicIng.Gartu Margareta-analist cumparariIng.ZahariaLuminita-inginer tehnicMustatea Remus ?referent achizitii5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general, eliberat de ANAF).6. Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale , eliberat deadministratia locala din zona administrative teritoriala in care ofertantul/ofertantii isi are/au sediul (conform art. 9, alin.2 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011).Certificatele de la puctele 5) si 6) trebuie sa fie reale, actuale la data limita de depunere aofertelor (sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetulconsolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.In situatia in care ofertantul clasat pe primul loca prezentat la ofertare o copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se vor solicita certificatele de la punctul 5 si 6in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura(completare Formular nr.6B ) Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora;In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta o copie lizibila ? cu mentiunea conform cu originalul?, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator, in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimate a contractului in suma de 187500 lei.Completare Formular 7.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Intreprinderile mici si mijlocii, pot beneficia de o reducere cu 50% a cifrei de afaceri globale, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004-Completare Formular 13.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2: Lista principalelor livrari de produseefectuate in ultimii trei ani, continind valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau client private, confirmate prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau clientul beneficiar, din care sa rezulte furnizarea de produse in valoare de cel putin 187500 lei.Cei trei ani se vor calcula prin raportatre la data limita de depunere a ofertelor.Pentru o evaluare unitara, in situatia in care valoarea este exprimata in alta moneda, calculul echivalentei se va face la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza-Formular 8A in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer