Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie contoare de apa rece


Detaliu pentru invitatia numarul 314839
Autoritate contractanta
COMPANIA DE UTILITATI PUBLICE DUNAREA BRAILA
Cod de identificare fiscala: RO 7179966
Adresa: str.Piata Uzinei nr.1, Braila
Telefon: 0239692900
Fax: 0239693209
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie contoare de apa rece
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 38421100-3 - Contoare de apa (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: CONTOARE DE APA RECE
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 16.09.2011 12:43
Data limita de depunere a ofertelor: 29.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: la sediul COMPANIEI DE UTILITATI PUBLICE DUNAREA BRAILA, situat in Str.Piata Uzinei nr. 1 Braila.
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul COMPANIEI DE UTILITATI PUBLICE DUNAREA BRAILA, situat in Str.Piata Uzinei nr. 1 Braila.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Ap?
Valoare estimata: 170, 105 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie eligibilitate;Declaratie priv neincadrarea in prev.art.181-OUG 34/2006;Certificat de atestare fiscala;Certificat priv.plata impoz.si taxele locale;Declaratie priv.calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta;Certificat constatator ORC;Certificat de inregistrare ORC.;Informatii gen.: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 2008, 2009 si 2010 minim 170105 lei fara tva.Bilantul contabil la 31.12.2010 Lista livrari de produse în ultimii 3 ani;Experienta similara: a efectuat cel mult 2 contracte avand obiectul prezentei proceduri a caror valoare financiara cumulata este de minim 170105 lei fara tva.;Recomandari/documente constatatoare de la beneficiariCertificat ISO 9001:2008/echiv.Ofertantii vor prezenta: In cazul asocierii anexa nr.5, In cazul subcontractarii anexa 6, In cazul sustinerii de catre un tert financiar, tehnic si/sau profesional anexa nr.7, nr.8, sau nr.9, dupa caz.In cazul Imm-urilor: Declaratie de IMM.
Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare pe site-ul: www.e-licitatie.roGarantia de participare: 3400 lei (pt. IMM-uri 1700 lei)
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer